Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Geen effecten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi , even een vraagje Ik heb net een nieuwe laptop Toshiba Satellite L70-A-138 aangekocht

● Intel Core i7 4700MQ
● 16 GB werkgeheugen
● 1 TB harde schijf
● NVIDIA GeForce GT 740M
● Windows 8

Na het instaleren van VDJ PRO in combinatie met Denon DN HD 2500 krijg ik mijn sound en video effecten niet te zien op mijn scherm en kan ik ze dus ook niet inschakelen . In de verschillende folders kan ik ze wel terug vinden onder C:\Users\Raf\Documents\VirtualDJ\Plugins\Sound Effects.

Hoe kan ik dit oplossen?

vriendelijke groeten en alvast bedankt,

Raf
 

Posted Tue 11 Mar 14 @ 8:19 pm
ook bij het downloaden en uitpakken van nieuwe effecten krijg in "installation error 7" te zien
 

Posted Tue 11 Mar 14 @ 8:24 pm
De error-melding geeft geen resultaat met de search-optie.
Heb je al gecontroleerd of je map Mijn Documenten niet op Alleen Lezen staat? Hetzelfde geldt dan ook voor de bestanden in die mappen (W8 doet daar een beetje raar mee.)
Als dat geen oplossing geeft, dan raad ik je aan een support-ticket aan te maken. Die foutmeldingen met een cijfer staan verder nergens genoteerd, dus da's een beetje lastig helpen.
 

Posted Wed 12 Mar 14 @ 11:05 am
Dank je voor de reactie maar voorlopig nog geen oplossing, ik blijf zoeken en zal eentje aanmaken.

Dit nieuwe speeltje zal dit weekend dus nog niet mee op de baan gaan :-(

Groetjes,

Raf
 

Posted Wed 12 Mar 14 @ 2:36 pm
Raf,
het kan zomaar dat er vlot wordt gereageerd op je supportverzoek. Ik zou het weekend nog niet uitsluiten ;)
 

Posted Wed 12 Mar 14 @ 6:11 pm


(Old topics and forums are automatically closed)