Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual Dj 8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

In December was de Beta al uit van Virtual Dj 8.

Nu zitten we intussen in maart en het is maar erg stil wat dit betreft.

Kunnen wij binnenkort iets verwachten? Zit elke week te kijken of virtualdj 8 voor ons beschikbaar is.
Ook fijn als we een beetje op de hoogte gehouden worden.

 

Posted Thu 06 Mar 14 @ 6:27 am
Daar kan (en gaat) niemand je antwoord op geven. Simpelweg omdat iedereen (behalve de ingewijde Beta-testers) hun info ook moeten halen uit de topics die zo hier en daar verschijnen.
Ik wil je alleen aanraden te lezen wat er staat om jezelf niet onnodig op te winden:
djanthony wrote :
In December was de Beta al uit van Virtual Dj 8.

Niet waar:
sclavel wrote :
We are now entering the final stages of beta testing, to confirm stability across many configurations.

Dit was op 23 december. Toen zijn ze pas begonnen de inrichting in orde te maken voor de beperkte uitgifte van de beta-versie. De beta wordt uitgegeven aan geselecteerde gebruikers met verschillende configuraties. Atomix bepaalt wie kan helpen bugs boven water te krijgen en iedereen die mee loopt in de beta-test heeft een geheimhoudingsverklaring getekend. M.a.w.: voor zover ik weet draait niemand mee in de beta van de NL of BE-gebruikers, en als dat wel zo is zullen ze niets zeggen. De beta zal voorzichtig aan steeds verder worden uitgebreid, maar zoals standaard is, zal er niet worden aangegeven volgens welk schema dat gebeurt.

djanthony wrote :
Kunnen wij binnenkort iets verwachten? Zit elke week te kijken of virtualdj 8 voor ons beschikbaar is.
Ook fijn als we een beetje op de hoogte gehouden worden.

Ach, je kent het antwoord:
sclavel wrote :
As usual, we are not giving any deadline or release date, but we will do our best to keep the final beta session short.


Verder kan ik je aanraden het General Discussion Forum in de gaten te houden. Er worden zoveel soortgelijke topics geopend daar, dat alle "nieuwtjes", voor zover gedeeld, meestal daar door een teamer wordt gemeld.

Ik ga dit topic ook weer sluiten. Zoals gemeld kan niemand je concreet antwoord geven en ik wil niemand uitnodigen zijn ongenoegen over het uitblijven van de release te uiten. Van vrijwel iedereen ben ik daarvan op de hoogte en het voegt helaas niets toe.

Voor de Pro-users: het laatste (inmiddels gesloten) topic: http://www.virtualdj.com/forums/185629/General_Discussion/version_8_.html?page=1
 

Posted Thu 06 Mar 14 @ 10:52 am


(Old topics and forums are automatically closed)