Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: registratiecode ongeldig onderaan

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heb een probleem heb tweedehands een ddj ergo v overgekocht..zonder installatiecd..nu wou ik bij jullie die vdjle downloaden maar moest eerst een nr wat ondrr mn controller staat intikken xxxx-xxxx-xxxxxx nu er staat een serienr onder..maar niet in die aantal van cijfers en letters..hij staat er volledig op maar blijkbaar met intilken blijft die niet geldig..wat moet ik nu doen want ik wou dan vdj le downloaden maar da lukt ni omdat mn registercode onderaan ni geldig is..staat ook bij dat die uit canada komt..nu weet ik ni als pioneer daar gevestigd..maar ja ik weet het ni..ik heb toch geen onbruikbare controller toch niet he of wel..grtz fabian
 

Posted Sun 16 Feb 14 @ 4:11 pm
Zonder CD heb je ook geen registratiecode. De nummers onder de controller hebben niets met VDJ te maken dus die kun je niet gebruiken.
Als je niet geregistreerd bent (en dat kun je niet zonder die CD en bijbehorende code) kun je dus ook geen VDJ LE downloaden. Dat maakt je controller overigens niet onbruikbaar.
Wil je toch VDJ gebruiken, dan dien je de Pro-verise aan te schaffen. http://www.virtualdj.com/buy/

Dit is overigens een veel voorkomend probleem bij de aanschaf van tweedehands controllers. Het is wel zo, dat als je eenmaal de Pro-versie hebt, deze met de meeste controllers werkt. Dan heb je geen aparte LE-versie meer nodig.
 

Posted Sun 16 Feb 14 @ 6:47 pm


(Old topics and forums are automatically closed)