Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hapering

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Tijdens het afspelen van tracks in VDJ is het geluid prima, maar het beeld happert in het venster (het venster waar je de beat volgt) Wie kan me vertellen hoe dat kan en hoe ik het kan verhelpen. Het is soms lastig een sync te maken door dit gehaper.
Ik heb geen internet verbinding, die koppel ik los, dus dat kan het niet zijn.
 

Posted Tue 14 Jan 14 @ 1:28 pm
Hey Hessel..

Ik ben daar ook mee bezig geweest, soms loopt ie helemaal vast.
Misschien gaat het beter in Vdj 8...

Sinds de laatste update werkt het niet zo goed meer, maar dat zal wel aan mij leggen.

 

Posted Tue 14 Jan 14 @ 2:25 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Thanks, very usefull !!
 

Posted Wed 15 Jan 14 @ 11:52 am
Ja helemaal top, windows 7 kwam er nu ook pas zelf mee....

Thanks Martin...
 

Posted Wed 15 Jan 14 @ 12:15 pm
hesselPRO InfinityMember since 2005
Ik ben er ook achter dat de hapering ook komt doordat mijn laptop op een extern beelscherm (22 inch monitor) is aangesloten. Nu is de vraag welke configuratie(skin) ik moet activeren om dit probleem te doen voorkomen. Het geluid is prima maar wanneer de muis over vdj gaat hapert het veld waar je de beat ziet lopen. Wie kan me vertellen welke instelingen de juiste is.
 

Posted Sun 26 Jan 14 @ 10:18 am
Welke skin je gebruikt staat daar los van. (hoewel skins van Zanard zo zwaar zijn dat ze bijna elke PC in de problemen brengen....) Wat blijft is PC-optimalisatie en met je skin: niet maximaliseren. Zorg voor een skin in dezelfde resolutie als je scherm. Maximaliseren belast je videokaart en PC te veel. Daar hebben de meesten problemen mee.
 

Posted Thu 30 Jan 14 @ 11:33 am


(Old topics and forums are automatically closed)