Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj pro kopen met ideal???

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Beste VDJ Team,

Is het mogelijk om ergens VDJ pro aan te schaffen via Ideal?

Ik heb namelijk niet veel zin om enkel voor VDJ een cradit card of een ander betaal systeem te moeten kiezen of aan te moeten maken.

Via welke betaalmethode zou ik gewoon met de bankpas van de bank kunnen inloggen zoals bij Ideal en het product kunnen bestellen?

M.v.g.

Wesley

 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 12:20 am
Kan met Paypal ook.

--->Electronic Funds Transfer with Proforma Invoice
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 2:19 am
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Maar voor paypal moet je een appart account aanmaken om gebruik te kunnen maken van hun diensten.
Of is dit inmiddels verleden tijd?
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 5:53 am
het account kost je niks...Dan met Ideal geld storten op je Paypal..Rek

Zo heb ik het gedaan...En Paypal wordt veel gebruikt...altijd handig :)
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 7:25 am
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Paypal is onlangs wel gehackt, dus ik vertrouw het nog niet helemaal.

Kunnen jullie mij meer informatie geven over hoe veilig dit systeem is?
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 10:27 am
Ik gebruik het al een paar jaar zonder problemen. Zoals met alles regelmatig je password aanpassen en zorgen dat je de PC niet automatisch je wachtwoord laat opslaan (maar da's meer voor thuis.)
Ik heb VDJ overigens ook met PayPal gekocht.
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 11:56 am
hoe veilig is dit systeem >,,,Nou hoe veilig is Ideal ??
Alles is te Hacken vandaag niets nieuws toch ?

Wat Martin al zei, met regelmaat je password veranderen.....Shit ik moet het nog doen....:)
En ja, je moet niet je Salaris er op zetten, alleen wat je wilt uitgeven....Maar dat lijkt me wel duidelijk..

Gewoon doen, Paypal account maken en daarna geld erop voor VDJ PRO


en alles komt goed...


 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 1:53 pm
Mijn instellingen zijn anders: ik heb geen stuiver op de paypal-account staan. Beetje credit-card-idee. Alles wat ik via Paypal koop, wordt direct van mijn bankrekening afgeschreven. Misschien dat een lege Paypal-account ook helemaal niet aantrekkelijk is voor hackers ;)
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 5:01 pm
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Ideal is nog nooit gehackt, alle hacks die plaats vinden via dit systeem gebeuren via de websites van de bank zelf en niet via de server van Ideal. (Ik zit in de IT). We kunnen wel eens een poging wagen binnenkort, heb pro al uit geprobeert bij een maatje, super tevreden.
 

Posted Tue 07 Jan 14 @ 5:04 pm
Wat je ook kan doen;

even contact opnemen met de klantenservice van VDJ, en uitleggen dat je geen creditcard hebt,
en daarom het factuurbedrag op voorhand over zal maken naar de rekening van VDJ.

(zo heb ik het ook gedaan, toen ik nog geen PayPal had)
 

Posted Wed 08 Jan 14 @ 11:18 am
Ik weet niet hoe en of dat in Nederland gaat maar in Belgiƫ ging dat zo

Voor mij ging het bestellen van de prof versie vrij snel en veilig. Ik had de liteversie al eerder geregistreerd en toen ook mijn gegevens ingevuld , het adres en land Belgiƫ .

Als je dan daarna een aanvraag doet voor de Virtual dj prof. Versie dan stellen zij een bank in Brussel voor, waar ik gewoon via home banking het bedrag heb overgemaakt. Na 2 dagen kreeg ik al een bevestiging van betaling en de dag er na een mail met het serie nummer voor de prof. Versie te downloaden .

Dat heb ik dan ook gedaan en nog wat handige tools op deze site er bij gezet
Verder heb ik ook de mail met serienummer in een word document geplaats en alles te samen op een cd gebrand. Zo raak je nooit je gegevens meer kwijt als je die CD natuurlijk op een veilige plaats bewaard uiteraard

En nog dit voor alle lite versie gebruikers wil ik dit aan raden Virtual dj werkt een stuk beter je kan rekenen op support en het belangrijkste zo duur was nu ook nog het niet

Hopelijk lukt dat in Nederland dus ook

DJ Musiclover
 

Posted Fri 24 Jan 14 @ 8:29 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
TheMusiclover wrote :

Verder heb ik ook de mail met serienummer in een word document geplaats en alles te samen op een cd gebrand. Zo raak je nooit je gegevens meer kwijt als je die CD natuurlijk op een veilige plaats bewaard uiteraard

Als je je versie registreert dan vind je je serienummer terug in het 'Download Center'. Zo raak je het zeker niet kwijt, wat met een CD wel kan gebeuren.
 

Posted Fri 24 Jan 14 @ 10:23 am
 

Posted Fri 24 Jan 14 @ 11:16 am
Klopt wel

Maar doorzoek dit forum eens over ik ben mijn serie nummer kwijt

Ik wilde alleen daarom een helpende hand bieden.
einde citaat

Musiclover
 

Posted Fri 24 Jan 14 @ 11:57 am
Ik begrijp je wel, maar een Pro-user heeft dat probleem normaal gesproken niet. Jij dus ook niet. Zolang je je inloggegevens weet kun je niets kwijt raken. En mocht je die kwijtraken, dan kunnen die bij Atomix opgevraagd worden aan de hand van je aankoopdatum, naam en emailadres.
En de aanschaf van Pro was uiteindelijk de reden van de start van dit topic.
 

Posted Sat 25 Jan 14 @ 10:55 am
Wezzy-kPRO InfinityMember since 2011
Uiteindelijk gewoon via paypal gedaan.
 

Posted Tue 04 Feb 14 @ 2:21 am
werkt virtual dj ook met windows 10 ?
 

Posted Mon 14 Dec 15 @ 1:55 pm
Dit heeft niets met dit topic te maken, maar: Ja, VDJ werkt prima met Windos 10.
 

Posted Tue 15 Dec 15 @ 9:11 pm


(Old topics and forums are automatically closed)