Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb virtual dj op mijn laptop staan, deze week heeft hij nog gedraaid,met de draaitafel en over de boxen. Nu wil ik weer draaien,maar nu geeft hij wel het virtual DJ op mijn laptop. De que en draaipijltjes knipperen rood,ik kan dan muziek afspelen,maar allen over de laptop. Op de draatafel zelf blijven deze lampen van que en afspelen uit. Uit de boxen komt ook geen geluid. Wat doe ik verkeerd?
 

Posted Sun 10 Nov 13 @ 11:15 am
Je bedoelt waarschijnlijk een controller? (Een draaitafel is bedoeld voor vinyl platen....)
De omschrijving bij je LE-versie (FF Control) is een universele, dus je hebt waarschijnlijk een Aldi-controller. Die wordt niet meer herkend door de PC. Probeer die eens aan te sluiten met een andere USB-kabel en/of op een andere USB-poort (als de drivers opnieuw worden geïnstalleerd bij aansluiten op een andere poort, wordt in ieder geval de controller herkend)
Doet het ding dan nog niets, kijk dan eens bij Systeembeheer of de controller tussen de USB-apparaten staat en bij de geluidskaarten. Staat hij erbij maar met een tekentje (rood of geel) dan is er een driverprobleem, staat hij er helemaal niet bij dan moet je waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe controller.

Gebruik je overigens de LE-versie die erbij is geleverd? Die kun je nl niet starten als er geen controller aan hangt.
 

Posted Mon 11 Nov 13 @ 12:03 pm
joppefHome userMember since 2013
ik heb Hercules MK4 pas gekocht.
ik heb alles geinstaleerd en hij geeft telkens een fout dat vdj mijn paneel niet kan lezen.
weet iemand wat ik kan doen voor een oplossing?
mvg
 

Posted Tue 03 Dec 13 @ 4:11 am
Waarom kan ik niet meer opnemen? Ik heb gisteren een Hercules MK4 aangesloten met een interne geluidskaart, maar als ik opneem hoor ik geen geluid in de opname, de MP3 wordt wel aangemaakt.

Kan iemand mij hierbij helpen aub?

Mijn serial nummer zet ik er zsm bij! Heb ik nu niet tot mijn beschikking op min werk helaas:-$.
 

Posted Fri 06 Dec 13 @ 1:40 am
hallo iedereen nu heb ik vdj sinds vandaag op mijn laptop staan en heb ik gehoord dat je vdj zelf zijn liedjes kan laten zoeken en mixen nu is mijn vraag hoe doe ik dit?
 

Posted Mon 09 Dec 13 @ 6:52 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Mon 09 Dec 13 @ 8:28 am
Yup.
Zelf zoeken kan het programma niet. Dat zou je zelf moeten doen. Lees inderdaad de handleiding eens door. Dat is je eerste bron van informatie.
 

Posted Mon 09 Dec 13 @ 12:29 pm
hallo mensen, ik ben nieuw hier op de site.. heb ook veel gelezen over de problemen met de dj controller envivo van de aldi.. ik heb voor 4 maanden geleden ook 1 gekocht, ik heb alles volgens de gebruikt aanwijzing gedaan en aangesloten. mijn laptop (medion, windows8) heeft ook alles wat deze dj controler nodig heeft. nu mijn probobleem, als ik muziek afspeel en over mix gaat alles nog goed maar zodra ik de dj controler even niet aanraak of soms gewoon tijdens het mixen val de dj contoler uit, maar het lampje van power blijft wel branden. zodra ik vurtualDJ LE opnieuw opstart via mijn laptop kan ik gewoon weer mixen voor een aantal minuten. dan gebeurt alles weer opnieuw. ik heb zitten denken dat hij niet genoeg stroom heeft maar alle lampjes branden wel.. en soms als ik muziek afspeel is de muziek niet helder, dan hoor ik een soort ruis door de box (ion road rocker) heen.. iemand een iedee hoe dat kan? of weet iemand een oplossing
 

Posted Wed 15 Jan 14 @ 10:19 am
Danielle,
Zou je de volgende keer in het juiste topic willen posten? Deze gaat nergens over de Envivo-controller...
Je USB-poort gaat slapen als je langere tijd geen activiteit hebt met je controller. Dat is een spaarstand die veel laptops hebben. Ik heb een Windows-versie van je nodig om je de juiste kant op te sturen. Mocht je zelf handig genoeg zijn: Kies in het Energie-beheer (in je configuratiescherm) voor "alles op 100%". Dat zal een verschil maken. Het kan zijn (latere Windows-versies) dat je in Systeembeheer je USB-poort zelf uit de spaarstand moet halen.
 

Posted Wed 15 Jan 14 @ 5:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)