Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ crasht bij handmatig editen BPM

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Gegroet,

ik gebruik Virtual DJ 7.4 op mijn Macbook Pro, welke draait op OSX Mavericks. Als ik de BPM van een nummer handmatig aanpas en daarna op OK klik, crasht Virtual DJ helemaal. Oplossingen zijn gewenst.


Mvg
 

Posted Mon 28 Oct 13 @ 1:51 pm
Er zijn nog geen "bekende" problemen gemeld met Mavericks, dus je hebt geen standaard probleem.
Kijk eens of je het crash report kunt ophalen en hier kunt posten. Hoe je dat terug vindt wordt hier uitgelegd: http://www.virtualdj.com/wiki/Crashguard.html
 

Posted Tue 29 Oct 13 @ 10:06 am
Er komt helemaal geen crash guard pop up. Wanneer ik in het BPM-edit venster op OK klik, gaat het venster weg, maar Virtual DJ gaat freezen, behalve de waveforms en de CPU-balk, en als ik op iets klik sluit het programma. Alleen van Apple krijg ik daarna een standaard crash report. Het laatste crashguard report dat ik vind, dateert uit 2011.
 

Posted Tue 29 Oct 13 @ 1:33 pm
Dan wordt het lastig......
Je kunt in dat geval misschien beter een ticket aanmaken bij Support: http://www.virtualdj.com/contact/index.html
Wees zo volledig mogelijk in je omschrijving, dat helpt vaak bij een snelle oplossing.

Succes.
 

Posted Tue 29 Oct 13 @ 4:50 pm
Ok, ik heb alle raad van de support opgevolgd (herinstalleren, mac rebooten...), maar het probleem blijft zich voor doen. Uiteindelijk gaven ze het zelf op door te zeggen 'Strange, I'll report it to our technical team.'.

Nu crasht Virtual DJ zelfs wanneer ik gewoon 2 nummers mix! Wanneer ik intensief mix, gebeurt dit ongeveer om het half uur. Bij de support wisten ze ook daarvoor geen oplossing. Dan is er de update 7.4.1 gekomen, maar Virtual DJ blijft crashen... Het rare is, dat als ik 'minder mix' (minder effecten en cues) en zonder internetconnectie, ik de klok rond kan draaien zonder crash. Ik maak echter graag gebruik van de contentunlimited functie, dus vanaf heden zonder internet draaien is geen optie.
 

Posted Sun 08 Dec 13 @ 7:08 am
Hey ik heb precies het zelfde probleem. Als ik BPMs op mijn macbook pro met Maverick aanpas crasht VDJ7.4 heb ook alles al meerdere malen geherinstalleerd. Andere crash krijg ik als ik twee nummer doorelkaar laat lopen en ongeveer 8 keer achter elkaar de beatgrid draai afwisselend bij elke track. Na 8 keer freezed vdj en moet ik hem force. Krijg dan wel een dump melding trouwens. Heb tickets aangemaakt krijg geen andere suggestie dan herinstallatie die nix uithaalt og in online chat te gaan die als ik probeer offline is terwijl ik vanuit US timezone opereer.
 

Posted Fri 13 Dec 13 @ 9:58 pm


(Old topics and forums are automatically closed)