Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mix opnemen met VDJ Pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo , ik heb hetvolgende probleem . Wanneer ik een mix opneem met VDJ Pro , dan wordt het kanaal in voorbeluistering mee opgenomen .
M.a.w. alles wat wordt afgespeeld in VDJ (zelfs met de 2de schuif van mengpaneel toe) , wordt opgenomen . Vrij storend als je in je mix hoort hoe je een track bijstuurt om te beatmatchen . Volledigheidshalve toch ff vermelden dat je dat tweede kanaal NIET door de luidsprekers hoort , maar wordt dus wel opgenomen ... Background info : ik draai met Denon DN-S3700 in midi set-up , mengtafel SYNQ SMX-3 en laptop HP Pavilion dv7 . Iemand een idee hoe dit op te lossen ? Cheers !
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 8:07 am
Da's best logisch: VDJ ziet niet wat je met je mengtafel doet (waar je crossfader of je channelfaders staan) dus neemt hij op wat er door de software wordt verwerkt.
De enige oplossing is een verbinding te maken tussen de mengtafel (Master Out of Record Out) en de PC (Aux In) en in je audio setup/Advanced een record loopback te maken die opneemt vanaf de ingang van de PC.
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 10:14 am
Hey Martin , klinkt idd logisch . Maar waar en hoe maak ik zo'n record loopback ? Thx !
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 1:03 pm
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 4:42 pm


(Old topics and forums are automatically closed)