Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: YOUTUBE DOWNLOADER HD

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Ik heb via youtube redelijk veel plezier gehad aan het downloaden van oude nummers uit de top pop collectie. Sinds enkele weken is het me echter onmogelijk om deze in een aanvaardbare kwaliteit binnen te halen. Heeft iemand hier ervaring mee? Het is namelijk niet simpel om makkelijk oude videoclips te vinden. Iemand suggesties of ervaring? In bijlage zie je wat ik op mijn scherm krijg. Als ik dit niet kan oplossen zal ik alternatieven voor youtube moeten zoeken.
 

Posted Sat 26 Oct 13 @ 6:37 am
 

Posted Sat 26 Oct 13 @ 6:54 pm
Ik heb (nog steeds) goede ervaringen met Tube Enhancer. Is een add-on voor FireFox.
Overigens is, van de oudere clips, vaak geen hoge resolutie beschikbaar.
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 5:15 am
Ik gebruik meestal voor enkel Audio....--->http://www.nch.com.au/soundtap/
(getest)
Moet je wel een proggie downloaden..(NOD 32 doet niet moeilijk)


Of met ...> http://www.clipconverter.cc/nl/ dit is een online converter.....(GETEST).Kun je kiezen in wat voor Fornat.. (NOD 32 doet niet moeilijk)

Zet het er ook bij dat NOD 32 niet moeilijk doet, want bij andere doet ie dat wel..


Misschien heb je er wat aan..
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 9:57 am
Martin FourS wrote :
Ik heb (nog steeds) goede ervaringen met Tube Enhancer. Is een add-on voor FireFox.


Dat is leuk om te horen.
Ik gebruik Torch browser met one-button-download, vaak moet ik dan toch via iTunes betalen. Maar dat kost de kop niet.

Helaas krijg ik Firefox zelf niet goed onder controlle. Heb 'm al 2 keer ge-uninstalled omdat zulke "vreemde dingen" doet, ongewenste apps, legio domme vragen, etc.

 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 2:37 pm
Bob,

een bijna noodzakelijke add-on is AdBlock voor FireFox. Daar worden veel websites ineens een stuk rustiger van :D
 

Posted Sun 27 Oct 13 @ 2:41 pm
stevoqxPRO InfinityMember since 2011
Livid Does It.
 

Posted Sat 07 Dec 13 @ 11:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)