Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: decks verkeerd bij MC6000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Een kleine en waarschijnlijk simpele vraag, mijn decks spelen verkeerd in VDJ.
Als ik het nummer laadt met de de controller op "load A" dan laadt hij deze in deck B en vice versa. Ook de bediening zelf is verkeerd.
Dus op de controller moet ik alles op deck A bedienen terwijl in de software deck B gaat spelen, de fader is dan wel daadwerkelijk kanaal 3.
Voor de rest werkt alles maar gewoon allemaal gespiegeld.

Ik ben niet thuis met VDJ maar qua geluid heb ik alles aan het werk gekregen. Zelf draai ik met traktor met in de club waar ik wel eens draai hebben ze VDJ met een 4500 controller. Hier wil ik dus mijn 6000 gaan gebruiken als ik zelf draai maar loop tegen dit probleem aan.
De eigenaar van de club heeft er helaas geen verstand van en heeft alles laten installeren.

Ik weet wel van een andere collega die met 3900's draai dat je met de "eject button" de decks kan switchen, of bij de optie mappings.
Maar bij de 6000 kan ik bij de optie mappings niks vinden en een "eject button" heeft deze natuurlijk niet :)

Is er een andere simpele optie net zoals bij de 3900's dat ik dit weer kan omdraaien? Ze draaien daar met de versie van VDJ PRO 7.05.

Hopelijk kunnen jullie mijn helpen, ik draai veel liever met mijn 6000 dan met de 4500 die redelijk beperkt is.
 

Posted Thu 10 Oct 13 @ 5:33 am
goof,

dat kan ik wel ff voor je doen, is klein dingetje spring maar ff binnenals je tijd heb.

groeten Arnout
 

Posted Fri 11 Oct 13 @ 7:14 am


hoop dat dit te zien is voor je,

maar je kan in de mapper je toetsenbord of een niet gebruikte knop op je controller (invullen bij rode pijl) toewijzen om je decks te wisselen

het comando is: invert_controllers (invullen bij zwarte pijl) dat zou moeten werken lijkt mij

groeten arnout
 

Posted Fri 11 Oct 13 @ 7:36 am
Hee Arnout, alvast bedankt!
Had nog getwijfeld om je te bellen maar ik wist niet dat je ook moet de MC6000 bekend was, tof!
 

Posted Fri 11 Oct 13 @ 7:38 am


(Old topics and forums are automatically closed)