Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Microfoon software

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,

Ik ben en beginnende dj met Virtual DJ LE7.
Ik heb laatst een microfoon gekocht en deze doet het niet zou iemand mij kunnen vertellen wat hier nodig voor is .

Alvast hartelijk bedankt!!
 

Posted Tue 13 Aug 13 @ 2:01 pm
een batterij ?

Software voor een microfoon ?? hoe en wat bedoel je ..als je hem op je PC aansluit moet je de ingang software matig open zetten op je PC.
Als je hem ergens anders op aan sluit ..dan moet je de knop open draaien .. software voor een MIC, weet niet wat je bedoelt

CB
 

Posted Tue 13 Aug 13 @ 2:23 pm
Nou, gewoon ik sluit mijn microfoon aan en hij doet en er zitten gewoon batterijen in.
Maar ik ben pas ongeveer twee weken bezig dus het zou kunnen dat ik iets niet begrepen heb.
 

Posted Wed 14 Aug 13 @ 11:01 am
Maar je geeft zo weinig info .. waarin heb je hem gedaan ? mixer, controller, versterker etc etc ..
Als je zegt hij doet het niet ..en verder niets dan kunnen we dr niet veel mee he ;}

CB
 

Posted Fri 16 Aug 13 @ 12:50 pm
Tja, zoveel informatie heb ik eigenlijk niet.
Ik heb een Konig microfoon en ik sluit hem aan op de Controller, ik draai de microfoon volume open.
En als ik afspeel hoor ik mijn stem niet.
Dat is alles wat ik doe.

Ik hoop dat je hier aan hebt, zo niet moet je dat ff zeggen.
 

Posted Mon 19 Aug 13 @ 12:52 pm
Superpum wrote :
Tja, zoveel informatie heb ik eigenlijk niet.
Ik heb een Konig microfoon en ik sluit hem aan op de Controller, ik draai de microfoon volume open.
En als ik afspeel hoor ik mijn stem niet.
Dat is alles wat ik doe.

Ik hoop dat je hier aan hebt, zo niet moet je dat ff zeggen.


tja als hij HEEL is en de batterij vol is zou hij het moeten doen .. zit er op je controller ook een schuif of draaiknop voor dei MIC ingang?
lees eerst nog eens /of voor het eerst de handleiding van je controller ..
Zodat je weet hoe en wat je moet open draaien/schuiven om geluid van je MIC door te geven aan de "versterker etc etc"

probeer eens of je MIC het op een ander apparaat het wel doet .. zoveel kan er eigenlijk niet VAUT gaan met een mic ..

Als het dan allemaal nog niets doet gaan eens terug naar de winkel en laat hun hem testen / demonstreren...

CB

PS jouw versie van VDJ hier registreren is een heel goed begin van meer info geven trwns..
 

Posted Tue 20 Aug 13 @ 1:11 pm
Ergens anders insteken lukt niet. Geen schuif of draaiknop en in de handleiding staat vrijwel niks over de microfoon.
 

Posted Wed 21 Aug 13 @ 10:23 am
Ga me er ff tussenin bemoeien:
@Superpum: CB maakte in zijn laatste post een terechte opmerking. Registreren van je LE-versie betekent dat we kunnen zien welke controller je gebruikt. Dat is toch een eerste om je enigszins gericht advies te kunnen geven.

Begin daar dus eens mee: Wat voor controller gebruik je? Hoe heb je het geluid geconfigureerd? Konig microfoon? Welk type? Welke versie VDJ?
 

Posted Wed 21 Aug 13 @ 11:38 am
Ik heb virtual dj pro 7 en een microfoon gekocht en ik heb een controller van numark. ik doe mijn microfoon in de controller ik hoor mijzelf wel maar als ik dan op record druk en ik spreek neemt hij ook niet op. Ik heb in confr gekeken en ik zie tot mijn verbazing dat de mogelijkheid er niet inzit van Ctrl-M actie M+M er niet tussen zit bij keyboard. en helemaal geen mogelijkheid.

Mijn vraag.
Hoe kan dit?
Hoe krijg ik toch mijn stem met opnemen?.
 

Posted Tue 27 Aug 13 @ 4:57 am
Mattheus1985 wrote :
Ik heb virtual dj pro 7 en een microfoon gekocht en ik heb een controller van numark. ik doe mijn microfoon in de controller ik hoor mijzelf wel maar als ik dan op record druk en ik spreek neemt hij ook niet op. Ik heb in confr gekeken en ik zie tot mijn verbazing dat de mogelijkheid er niet inzit van Ctrl-M actie M+M er niet tussen zit bij keyboard. en helemaal geen mogelijkheid.

Mijn vraag.
Hoe kan dit?
Hoe krijg ik toch mijn stem met opnemen?.


Mmm wat dacht je van een EIGEN topic te maken hier over IPV een Hijack op deze ;}
En je VDJ pro aan melden hier is eigenlijk stap 1 ...


CB
 

Posted Tue 27 Aug 13 @ 2:11 pm
Mattheus1985 wrote :
Ik heb virtual dj pro 7 en ........ gekocht


Dat blijkt niet uit je profiel. Registreer je Pro-versie en zorg dan dat je de laatste update binnen haalt. Dat verhelpt meestal al wat problemen. Daarnaast ondersteun je de ontwikkeling en support van VDJ.

Mattheus1985 wrote :
ik zie tot mijn verbazing dat de mogelijkheid er niet inzit van Ctrl-M actie M+M er niet tussen zit bij keyboard. en helemaal geen mogelijkheid.


Wat bedoel je? Ik heb geen ervaring met mapping, maar ik denk dat iemand die dat wel heeft hier ook geen chocolade van kan maken.
Ook is het handig het type Numark controller te vermelden. Oplossingen gelden nu eenmaal niet voor elk type controller.
 

Posted Wed 28 Aug 13 @ 6:01 pm


(Old topics and forums are automatically closed)