Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Speaker problemen DDJ-ERGO-V

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey, kan iemand mij misschien helpen? Ik heb een probleem met mijn virtual dj LE, ik gebruik hem voor mijn DDJ-ergo-v van Pioneer. Als ik mijn muziek wil syncen of mijn tempo verhogen of verlagen kraken mijn speakers hele tijd. Ik heb getest of dat ook met men koptelefoon zo is en ja dat is zo dus het ligt niet aan mijn speakers maar aan virtual dj. Kan iemand me vertellen wat ik moet doen alsjeblieft!!
 

Posted Mon 05 Aug 13 @ 1:35 pm
 

Posted Mon 05 Aug 13 @ 4:13 pm
Ik gebruik een macbook Air
 

Posted Tue 06 Aug 13 @ 12:55 pm
Da\'s wel handig om erbij te vermelden.....
Ga naar Config en klik dan op de tab Performances. Je ziet dan dit:


(Dit is overigens uit versie 6.)
Door de schuif bovenaan meer naar "Best Quality" te schuiven wordt er meer bufferruimte gemaakt en zou het kraken minder moeten worden of verdwijnen. Latency op Auto en dan kun je nog spelen met je Mastertempo: Fast of Advanced. Wat ik me kan herinneren is dat Advanced het beste resultaat heeft gegeven.
Uit andere posts maak ik op dat je eigenlijk niets hoeft in te stellen (normaal gesproken). Zie ook deze post:
http://www.virtualdj.com/forums/179388/General_Discussion/best_setting_for_macbook_pro_and_ddjsx_.html?search=fast%20advanced&page=1

Mocht het niets uithalen, dan is het even wachten op iemand die dezelfde combi en problemen heeft gehad en opgelost.

(BTW: Zorg in ieder geval dat er zo min mogelijk mee loopt aan andere software en sluit je internetverbindingen af)

[EDIT] Het kan zijn dat je in LE niet bovenstaand scherm kunt vinden. Dan kun je dus sowieso niets aanpassen in je audio-setup in VDJ.
 

Posted Wed 07 Aug 13 @ 6:18 pm
dj-vblControlleristMember since 2013
hoi iedereen,

ik heb egt een probleem ik krijg mijn speakers niet aangesloten op men mengpaneel, ik heb logitech boxen met 1 output
maar in men mengpaneel zitten 2 inputten (pioneer ddj ergo)... weet iemand hier iets op dan kan ik vlug aan de gang met men mengpaneel
bedankt.
 

Posted Tue 24 Dec 13 @ 8:07 am
ola dj-vbl,

Je geeft wel heel weinig info. Dus ik moet een beetje speculeren wat jouw probleem is.
Je speakers van logitech hebben waarschijnlijk een een mini-jack aansluiting (zo'n klein koptelefoon stekkertje die je ook op je mp3 speler gebruikt). De Pioneer kent alleen maar 2 tulp uitgangen.

Dus je hebt gewoon een simpel verloop stekkertje nodig van tulpstekkers naar (female) mini-jack waar jouw logitech speakers aansluiting weer in kan. Dit valt bij elke elektronica winkel voor een paar € te kopen.

Jovel
 

Posted Tue 24 Dec 13 @ 4:14 pm


(Old topics and forums are automatically closed)