Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Windows 7 drivers JB Systems DJ-Kontrol 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb zonet een DJ-Kontrol 2 van JBSystems gekocht. Ik heb eerst de nieuwste versie van VDJ LE gedownload en daarna de controller verbonden. Windows ziet wat er aangesloten is, maar vindt er geen drivers voor:



Iemand enig idee waar ik de juiste drivers hier voor kan downloaden?

Alvast bedankt!
Sam
 

Posted Thu 18 Jul 13 @ 2:27 pm
Windows update?
De controller heeft geen aparte drivers nodig. (zie ook de productpagina http://en.beglec.com/product/381/DJ-KONTROL-2 )
De controller zelf is een standaard HID-apparaat (Human Interface Device) en de geluidskaart kan ook prima overweg met de standaard audiodriver.
Mocht het niet lukken, dan staan de contactgegevens van de fabrikant onderaan de productpagina.
 

Posted Fri 19 Jul 13 @ 5:03 am
Hallo,




Ik heb mijn pc moeten leegmaken door een virus. Mijn aangekochte controler is geinstalleerd maar vertoond de oude versie,ik kan geen andere skin kiezen.
Weet iemand hoe ik dit moet doen?



Groetjes en alvast bedankt!
 

Posted Wed 24 Jul 13 @ 12:46 pm
Ik heb mijn laptop enkele dagen opnieuw geïnstalleerd, en dan Virtual DJ geïnstalleerd en dan de controller. Alles werkte enkele dagen goed, maar nu plots herkent Windows het apparaat niet meer, zelfs niet in een andere USB poort...

@marleen12:
Als je de LE editie van virtual DJ installeert die bij de controller zit, heb je niet veel opties. Je kan dan enkel je sound settings aanpassen, verder kan je niets doen. Als je je licentie ingeeft op deze website in je account, kan je de nieuwste versie downloaden.
 

Posted Wed 24 Jul 13 @ 2:15 pm
Jos,
neem even contact op met de fabrikant via de link die ik je in mijn vorige post gaf. Je kunt zelf nog proberen met een andere USB-kabel de zaak aan de praat te krijgen, maar als dat niet lukt moet je er rekening mee houden dat je controller zelf niet in orde is. Daar kunnen wij je niet mee helpen.

Succes.
 

Posted Wed 24 Jul 13 @ 5:04 pm
hoi marleen,

Er is ook een skin van de jb systems dj kontroll, ik weet niet of hij inmiddels op deze site staat, maar anders tuur je een mailtje naar belgec site en sturen ze jou een skin toe per mail.
Ik heb hem gehad voor de jb systems dj kontroll 3.

Gr. dirk
 

Posted Mon 29 Jul 13 @ 3:14 am
hij staat al op de site zie ik, de skins voor jb kontrollers
 

Posted Mon 29 Jul 13 @ 3:18 am
nivericControlleristMember since 2014
Hello,

We have just bought a JBSYSTEMS DJ-KONTROL 3. With it came the Virtual DJ LE software.
The first day the thing worked OK. But in day two the DJ KONTROL 3 doesnet connect to the laptop anymore.

We have Windows 7 and I saw the following messag when I conneceted to the DJ KONTROL 3:


Does someone know what to do?

Thanks in advance
Eric Boomsma
 

Posted Sun 23 Mar 14 @ 9:21 am
Don't use the power adapter, that fixed the problem for me ;). Connect the controller on another USB port and than start Virtual DJ. You're controllor will work now.
 

Posted Sun 23 Mar 14 @ 9:26 am
@Niveric: Dit is het NL-forum. Graag Nederlands aanhouden.
1x posten is ook genoeg. Ik sluit de andere. (Daar is toch nog niet op gereageerd.)
 

Posted Sun 23 Mar 14 @ 10:26 am


(Old topics and forums are automatically closed)