Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: software Hercules mka

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik heb een hercules MK4 met cd alleen heeft mijn PC geen cd speler. Hoe kom ik aan een software download.

Greetz Gerard
 

Posted Mon 08 Jul 13 @ 1:54 pm
Da's simpel: (de voordelen van registratie ;) )
Klik eens op de knop "Download Center" hier links boven. Daar kun je je versie (en misschien wel een iets nieuwere) downloaden.

(Een alternatief was overigens geweest om de CD op een andere PC in zijn geheel naar een USB-stick te kopiƫren en daarvanaf de installatie te doen.)
 

Posted Mon 08 Jul 13 @ 4:27 pm
Martin FourS wrote :
Da's simpel: (de voordelen van registratie ;) )
Klik eens op de knop "Download Center" hier links boven. Daar kun je je versie (en misschien wel een iets nieuwere) downloaden.

(Een alternatief was overigens geweest om de CD op een andere PC in zijn geheel naar een USB-stick te kopiƫren en daarvanaf de installatie te doen.)


Dank je wel.
Heb het inderdaad met mijn registratie nummer gedaan echter doet deze na installatie nog niet.

Greetz Gerard
 

Posted Tue 09 Jul 13 @ 8:52 am
Gerard,

antwoorden doe je door op het symbool van het potlood en papier hieronder te klikken. Quoten heeft geen nut als je direct op de post kunt antwoorden.
Wat doet'ie niet? Krijg je foutmeldingen, installatiefouten, enz? We kunnen alleen helpen als we weten wat er fout gaat....
 

Posted Wed 10 Jul 13 @ 10:03 am
Inmiddels helemaal gelukt.

CD gekopieerd en gaan.
Heel erg bedankt voor de support.

PS is er ook een skin voor de MK4
 

Posted Fri 12 Jul 13 @ 2:28 pm
Ik heb even voor je gezocht.... : Nee.
 

Posted Mon 15 Jul 13 @ 1:15 pm
Dank je wel voor alle inzet ben er erg blij mee.

Greetz Gerard.
 

Posted Tue 16 Jul 13 @ 12:43 pm


(Old topics and forums are automatically closed)