Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Playlist exporteren met tracks

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

KoleorHome userMember since 2013
Beste Virtual DJ kenners,


Ik werk al enige tijd met Virtual DJ, maar ik ben nog steeds geen volwaardige gebruiker.

Onlangs ben ik op het volgende probleem gestoten:

Een playlist creëren is geen probleem (map openen en tracks verslepen naar het rechtergedeelte van VDJ en daar de gemaakte lijst opslaan als playlist).
Nu had ik graag diezelfde playlist gebruikt buiten VDJ. Dat wil zeggen, dat ik graag, de lijst zo willen gebruiken als onafhankelijke lijst. Een lijst, die in een map geplaatst kan worden en bijvoorbeeld in de wagen (via USB) kan afgespeeld worden.
VDJ laat nu enkel toe, om de lijst met tracknamen te exporteren. Ik had graag die lijst, met de tracks er bij willen exporteren.

Weet er iemand hoe je hieraan begint?


Met vriendelijke groet
Koleor
 

Posted Fri 07 Jun 13 @ 3:25 pm
Eigenlijk is dit heel eenvoudig Maak op de HD een nieuwe map aan met de zelfde naam als je lijst naam.
Selecteer al je nummers in jouw lijst klik recht en kies file operations en kies kopieer naar de gewenste map .
Zet deze op een u.s.b. disk of op een dvd en verwijder eventueel daar na de copy map
Als je alleen maar een u.s.b stick nodig hebt kun je ze rechtstreeks kopiëren naar de Stick

Musiclover
 

Posted Sun 09 Jun 13 @ 10:07 am


(Old topics and forums are automatically closed)