Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj le mixtrack pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

RemixJLE userMember since 2011
Hallo mensen,

Voor ik over virtual dj begin, ik heb een numark mixtrack pro met traktor le en serato intro dj, maar ten eerste hoor ik geen geluid bij serato intro dj, snap er helemaal niks van. En bij traktor moet je voor de volle versie een productcode opgeven, die heb ik wel, maar die kun je maar eenmalig gebruiken lijkt me? Heb nu een mindere pc en als ik die maar eenmalig kan gebruiken doe ik het liever op een nieuwe pc die ik ga kopen. Ik ben nieuw, dit is namelijk mijn eerste controller ooit en mijn frustraties lopen nu al erg hoog op. Ook komt er geen geluid uit de aangesloten speaker en snap er gewoon weinig van.

Ik vind virtual dj dus het beste programma, maar heb dus virtual dj le voor mixtrack pro gedownload maar moet een serial number opgeven. Maar kan ik deze niet ergens vinden? Want heb een mixtrack pro gekocht en dat is toch speciaal voor deze controller? Zou deze software graag willen hebben.
 

Posted Thu 06 Jun 13 @ 12:15 pm
Met Serato kan ik je niet helpen. Die Traktor kun je rustig registreren, want ook daar mag je de software op 2 PC's geïnstalleerd hebben als je er maar 1 als backup houdt. Ook is het geen punt je software over te zetten naar een andere PC.

Hoe je aan die LE-versie komt vraag ik maar niet. Die kun je namelijk maar op 2 manieren krijgen (officieel dan....): Op CD bij de controller of hier op de site als je een LE-geregistreerd gebruiker bent. Maar dat kan weer alleen als je de CD hebt gehad. Daar staat je serial op.....

Wat je kunt proberen is een mailtje naar Numark te sturen met het verzoek om een serial voor je Mixtrack Pro. Daar schijnen ze nog wel eens aan toe te geven. Probeer het hier eens: http://www.numark.com/support
 

Posted Thu 06 Jun 13 @ 1:00 pm
RemixJLE userMember since 2011
Bedankt voor je snelle antwoord! Wat is een back up maken trouwens? Op een usb stick zetten ofzo?
 

Posted Thu 06 Jun 13 @ 1:28 pm
weet je zeker dat je controller WERKT met serato ?
Als hij niet in de lijst staat werkt hij er ook niet mee..
Serato heeft trwns ook een goede handleiding PDF ..die kan je vast wel verder helpen

CB
OOPS ik herlees je bericht ..NUMARK zou moeten werken met serato ..mij MIXtrack Pro II werkt er prima mee.
 

Posted Thu 06 Jun 13 @ 2:22 pm
RemixJ wrote :
Wat is een back up maken trouwens? Op een usb stick zetten ofzo?

:D
Dat zei ik niet...
Als je werkt met software en PC's is het handig om een reserve-PC achter de hand te hebben. Je mag de software dus op een tweede PC zetten zodat je een backup (een reserve dus) hebt voor het geval het fout mocht gaan met de eerste.

 

Posted Thu 06 Jun 13 @ 7:47 pm
RemixJLE userMember since 2011
Ik heb numark gemaild en zojuist een code gekregen voor virtual dj le :D het heeft gewerkt
 

Posted Tue 11 Jun 13 @ 10:57 am
Dat is hier niet te zien!
Als je je niet registreerd op deze site, schiet het allemaal weinig op!
 

Posted Tue 11 Jun 13 @ 11:36 am
RemixJLE userMember since 2011
Nog ff een vraagje, want je hebt dus activatiecodes bij zowel traktor als virtual dj le, maar hoevaak kun je die activatiecodes invoeren? Stel dat mijn huidige laptop stuk gaat, gezien hij al wat ouder is, kan ik die programmas dan gewoon op een andere zetten en hoe? Of kan ik dan gewoon weer activatiecodes gebruiken?
 

Posted Sat 15 Jun 13 @ 5:01 am
RemixJ wrote :
........ hoevaak kun je die activatiecodes invoeren? ..............


Je serial number staat voor de rest van je leven geregistreerd in de centrale computer van VDJ.

Als je een nieuwe machine hebt ga je online met VDJ, je username en password.
Bij het download center zie je dan je serial number en je download mogelijkheden.

Easy as that!
 

Posted Sat 15 Jun 13 @ 7:03 am
RemixJLE userMember since 2011
Fijn te gebruiken dat virtual dj le. Had nog een vraagje, sinds ik virtual dj le heb (eergisteren) draai ik heel veel en ben ik van plan het ook heel veel te gaan doen (ben beginner). Heeft iemand wat tips voor me hoe ik potentiele dj skills krijg en mezelf goed ontwikkel?
 

Posted Sun 16 Jun 13 @ 4:37 pm
 

Posted Sun 16 Jun 13 @ 6:10 pm
RemixJLE userMember since 2011
Oke zal eens kijken, bedankt!
 

Posted Mon 17 Jun 13 @ 6:39 am
RemixJLE userMember since 2011
Ik wou ook graag speakers kopen zodat ik een complete dj set heb en dus zou kunnen draaien op (kleine) indoor feestjes etc. Mijn budget is beperkt, en ik vond hier een overweegbare set:
http://www.djstunter.nl/Webwinkel-Product-15741716/Ibiza-Galaxy508-DJ-Luidspreker-Versterker-Set-8-500W.html
Ik zou graag wat advies krijgen van de mensen die hiervan meer kennis beschikken. Ik weet namelijk zelf nog niet veel van speakers en versterkers. Zijn de specificaties van deze set redelijk? En heb ook eens gehoord dat speakers kapot kunnen gaan en dat had dan weer te maken met de versterker of iets. Hulp is welkom!
 

Posted Wed 03 Jul 13 @ 8:36 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
120 euro voor 2 speakers EN een versterker ....... ik ben bang dat je voor dat geld geen eisen kan stellen aan de set....
Ik maak zelf gebruik van Proel en ben daar heel erg tevreden over .... maar dat is dan ook een (beginners?) set van 1200,-
http://www.peterverspuy.nl/luidsprekers-complete-systemen/proel/m8-activepack-12a-complete-geluidsinstallatie-18919.html
Dit kan je totaal niet vergelijken met wat jij op het oog hebt.

Heb je de set die jij wilt al gehoord?

Beste tip die we kunnen geven :
Ga naar een muziek winkel en beluister en speel met diverse sets , dan kom je er snel achter wat je wel en niet wilt .... en of dat binnen je budget valt.

 

Posted Wed 03 Jul 13 @ 5:57 pm
RemixJLE userMember since 2011
Oke, bedankt voor de tip!
 

Posted Thu 04 Jul 13 @ 2:20 pm


(Old topics and forums are automatically closed)