Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Aankoop VDJ 7 Pro

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik ben net nieuw dus allereerst welkom!

Ik ben al enige tijd bezig met de gratis downloadbare versie. Maar nu wil ik met de pro versie gaan werken, maar het aanschaffen lukt niet helemaal.
Heb me aangemeld bij PayPal, en vervolgens de gegevens op de site ingevoerd, maar dan komt de vraag: Heb je perse een creditcard nodig om het te betalen? Want dat heb ik dus niet. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen en zo niet ga ik met de gratis versie verder.

Gr Ewout
 

Posted Fri 03 May 13 @ 1:09 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik heb pro ook gekocht alleen gebruik makende van paypal.
Dus je hebt idd geen credit card nodig ;-)
 

Posted Fri 03 May 13 @ 1:17 pm
Me too...
In het scherm waarin je je gegevens invult, klik je, na het invullen, rechts bovenin op het PayPal-logo. De rest wijst zichzelf.

 

Posted Fri 03 May 13 @ 1:38 pm
Martin, Eduward,
dit moeten jullie ff toelichten.
Ook al betaal je met pay-pal, je hebt toch een credit card nodig om pay pal te betalen? Tenminste, zo betalen wij paypal.
Hoe doen jullie dat dan? Via bank transfer?
 

Posted Fri 03 May 13 @ 1:59 pm
Dat is juist het problee,/vraag Heb je perse een creditcard nodig om het aan te schaffen of kun je ook op andere manieren betalen.
Ik heb geen creditcard dus vandaar
 

Posted Fri 03 May 13 @ 3:28 pm
 

Posted Fri 03 May 13 @ 8:46 pm
Oke bedankt voor de info! Ik denk dat ik al een stuk verder ben.

Ik heb nu het scherm voor me met de betaal info, kan ik nu gewoon via mijn interner bankieren(ING) betalen of met PayPal?

 

Posted Sat 04 May 13 @ 7:33 am
Als je die link door hebt gelezen zul je gemerkt hebben dat internet bankieren 3 weken kan duren.
Pay Pal zal vlugger gaan, maar hoe betaal je Pay Pal?
Ik betaal Pay Pal met credit card, hoe die anderen zonder credit card dat doen weet ik niet. Ik neem aan per bankafschrijving, zoals gas en licht ......
 

Posted Sat 04 May 13 @ 8:48 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik heb een bedrag van mijn bank over gemaakt naar mijn paypal. Zo had ik voldoende saldo om met paypal te betalen.
dus idd geen credit card nodig ...

 

Posted Sat 04 May 13 @ 9:30 am
Nou, ik heb het nu via Bank transfer gedan. Dus nu hopen dat het goed is gegaan. 3 weken wachten nu dus
 

Posted Sat 04 May 13 @ 9:36 am
Snif....
Beetje laat, maar was op karwei: Je PayPal-rekening is gekoppeld aan je bankrekening. Als de eerste betalingen goed zijn gegaan (wat betekent dat je vooraf een bedrag op je PayPal-rekening moet overmaken) kun je er voor kiezen PayPal "achteraf" het bedrag van je rekening te laten afschrijven. M.a.w.: Ik heb nu geen cent op mijn PayPal staan, maar ik kan wel betalen en binnen een paar dagen wordt het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven.
Erg handig als je online software koopt: je kunt vrijwel direct je bestelling downloaden.
@Bob: je hebt dus geen creditcard nodig voor PayPal (dat was bij mij precies de reden om een Paypal-account te openen). Een ander voordeel is dat je met Paypal ongeveer 5 werkdagen hoeft te wachten voordat de VDJ kunt ophalen. Gaat dus flink sneller.
 

Posted Sat 04 May 13 @ 7:47 pm
Het is inmiddels gelukt! Bedankt allemaal!
 

Posted Fri 10 May 13 @ 9:58 am


(Old topics and forums are automatically closed)