Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Jogwheel Mapping

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo iedereen,

Ik zal mezelf eerst even snel voorstellen:

Ik ben Jan, ik heb totaal GEEN ervaring met draaien en dj dingen.. Wel weet ik redelijk veel van computers en software (web development en after effects)

Nu is dit mijn probleem(pje?)

Ik heb een Numark DJ2GO gekocht gewoon om wat te prutsen met Virtual DJ, ik ben in het bezit van virtual dj pro en ik wil graag de Numark DJ2GO gebruiken i.c.m met virtual dj pro in plaats van de standaard software die erbij zit.

Ik heb de knoppen gemapt en de start knoppen, cue knoppen etc werken allemaal. Maar.. De jogwheels lukken maar niet, ik heb al wat informatie opgezocht en gevonden dat je dan niet de simplemidiwrapper moest gebruiken maar iets met de controllerdefinition..

Is het überhaupt mogelijk deze controller te gebruiken met virtual dj pro?

Groet,
Jan
 

Posted Sun 28 Apr 13 @ 9:47 am
Je moet VDJ Pro eerst registreren.
Indien dat om één of andere reden niet mogelijk is, dan zou ik je een officiële upgrade naar Full Pro aanraden.
Aangezien je reeds in het bezit bent van een LE versie, krijg je een behoorlijke korting.

 

Posted Sun 28 Apr 13 @ 12:55 pm
Mee eens.
De DJ2Go wordt standaard ondersteund door VDJ, en in ieder geval in de laatste versie (zie http://www.virtualdj.com/wiki/VirtualDJ%20Controllers.html)
Je hoeft, als je de Pro-versie aanschaft, helemaal niet door alle moeite heen om de jogwheels te mappen. Die doen het dan al zoals je verwacht.
 

Posted Sun 28 Apr 13 @ 7:07 pm


(Old topics and forums are automatically closed)