Sign In:     


Forum: Dutch Forum

Topic: pioneer DDJ-ergo

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een pioneer DDJ-ergo....alles werk behalve het selecteren van de hoofdtelefoon, het uitgang geluid is het zelfde als de master out en kan niet apart voor beluisteren....welke instelling moet ik toe passen....grt Dimi
 

Posted Sat 13 Apr 13 @ 7:26 am
Dimi,

altijd even kijken in de Wiki (onder Support/Help) Daar staan alle configuratie-instellingen van de ondersteunde controllers in. Voor de Ergo staat hij hier: https://virtualdj.com/wiki/DDJ-ERGO.html
 

het is gelukt.....mercikes ;-)

 

Mooi! Bedankt voor de terugmelding.
 



(Old topics and forums are automatically closed)