Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj laad sloom liedjes in

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal. ik heb de virtual dj free. Maar hij laad sloom liedjes in . ik wil mijn computer voor optredens gebruiken. Ik heb allang geen windows er op nieuw er op gezet. Misschien helpt dat. Dit zijn de eigenschappen van mijn computer
windows xp 2002 service pack 3 home edition
celeron(R) D CPU 3.20Ghz
kloksnelheid: 3.20Ghz,960mb.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
groetjes
Dennis
 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 1:42 am
dennisgamalej wrote :
Ik heb allang geen windows er op nieuw er op gezet.


Beetje slecht Nederlands, Dennis. Ik denk dat je bedoelt dat je je machine al een tijd niet meer hebt geformateerd. Of nog nooit?
Dat gaat bij een computer en programma "op leeftijd" natuurlijk een rol spelen.
Ik zou je computer zo snel mogelijk door een vakman laten formateren - dat kost je een paar tientjes.

Als dat niet in je budget zit, gooi dan alles van je computer af wat je niet direct nodig hebt.
Hoe minder je CPU is belast, hoe beter VDJ werkt!

Succes


 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 4:55 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Zijn de nummers al gescand op bpm ed. Anders gebeurt dit bij de eerste keer inladen, daarom dat het misschien traag gaat.
 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 5:10 am
Hoe moet je liedjes dan scannen
 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 6:03 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Gewoon eens zoeken op 'scannen' in het forum en je had het zo gevonden maar ik heb het dan maar voor je gedaan ;-)

Klik met je rechter muisknop op de schijf met je muziek en klik "Add to search database". Dat gaat redelijk snel. Voordat je naar bed gaat kies je (op dezelfde manier) voor "Scan for BPM's"(dat duurt echt wel even) en de volgende avond "Scan for tags".
Resultaat is dat alle info van je muziek in de database staat en een nummer dat je inlaadt niet meer hoeft te worden geanalyseerd.

Voor volledige thread : http://www.virtualdj.com/forums/174965/Dutch_Forum/CPU_gebruik.html?search=scannen&page=1
 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 7:01 am
Als de computer normaal functioneert, gaat het scannen bij de eerste keer inladen ook heel vlug.
Ik zou eerst maar eens wat aan m'n machine doen - formateren of rotzooi desinstaleren.
 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 7:03 am
Kan ik dat ook snel via een usb stisc doen dus hele usb stick laten scannen
 

Posted Wed 27 Mar 13 @ 7:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)