Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Iremote gebruiken buiten lokaal netwerk

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Onderstaande post is verwijderd vanwege de gebruikersnaam van Jimmy:

Quote :
Hallo mensen

Ik heb een vraag weet iemand of je Iremote op de ipad ook kunt gebruiken buiten het lokaal netwerk vanwaar de pc mee is verbonden waar Virtual dj op draait ? ik heb reeds al geprobeerd op de pc een vpn netwerk aan te maken en via de ipad met dat netwerk te verbinden. je zou zeggen dat het dan moet werken maar het werkt helaas niet. Heeft iemand misschien de oplossing ?

Met vriendelijke groet,

Jimmy


Jimmy, ik heb je ook een PM gestuurd: Maak even een nieuwe account aan met een andere gebruikersnaam. De site wordt gebruikt door gebruikers van alle leeftijden. Houd daar a.u.b. rekening mee. Toch je account blijven gebruiken betekent dat de posts die je plaatst verwijderd zullen worden.

V.w.b. je vraag: Nee, dat lukt niet. Uit de Wiki, http://www.virtualdj.com/wiki/iRemote.html :
Make sure that both your computer and the iPhone/iPad/iPod Touch are connected to the same wireless network and can see each other.

Is ook wel logisch: Je gebruikt de iPad in dezelfde ruimte als de PC waar VDJ op draait. Thuis gaan draaien op de iPad, gekoppeld aan een PC waar iemand anders op draait (op een andere locatie) is gedoemd te mislukken, omdat je geen feedback hebt uit de zaal en er vertragingen optreden in je netwerkverbinding. Daarnaast ziet niemand wat er gebeurt, kun je net zo goed Automix aanzetten.
 

Posted Sat 09 Mar 13 @ 6:57 am
Ok heb een nieuw account gemaakt.
 

Posted Sat 09 Mar 13 @ 11:12 am
Top! Dank je.
 

Posted Sat 09 Mar 13 @ 12:04 pm


(Old topics and forums are automatically closed)