Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: software voor mk1 console

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hej allemaal,

Ik heb 2maand geleden een control air gekocht maar die is helaas stuk gegaan in nog geen 2 maand.

Deze is terug gestuurd vanwege een fabrieksfout.maar om toch niet zonder te zitten heb ik mijn oude mk1 terug boven gehaald.

Maar nu blijkt na al die jaren dat ik mijn orginele cd kwijt ben geraakt.
Dus ik kan heb geen software meer voor mn mk1.

Ben ik wat gaan rond neuzen en heb die Home version geprobeerd maar die werkt maar 10min met een console :/ .

maar nu heb ik dit hier ook nog tegen gekomen.>> http://www.virtualdj.com/products/oem.html <<

ik heb op deze moment nog geen ser. nr ingegeven omdat de console niet bij mij ligt.

maar wat ik mij af vroeg is ; heeft er iemand dit al gedaan en is het mogelijk om een gratis software te krijgen ipv het nog eens te kopen aangezien ik dit een paar jaar geleden heb gekocht(console+vdj cd).

ik ga zelfs nog eens verder proberen met de link hierboven vanaf ik die ser nr hierbij mij heb in hoop dat ik niet nog eens geld moet uitgeven aan software die ik normaal gratis zou krijgen ipv een korting tussen 50-200dollar/euro.
 

Posted Sat 02 Mar 13 @ 3:11 am
de link die je geeft is om te kunnen upgraden naar een hegere versie dan de LE versie.

je zal toch echt eerst een serienummer van de LE versie moeten regeisteren voordat je een karting kan uitvoeren op de pro versie.

je kan hier geen le versie of andere blijvend werkende versie downloaden zonder een serienummer te registreren
 

Posted Sat 02 Mar 13 @ 6:19 am
ik heb eens verder gezocht en inderdaad, maar daar is het probleem net, ik heb die oude versie niet meer.

ik denk niet dat ze hier op het forum mij kunne helpen, maar dat ik eerder naar hercules zelf moet gaan om daar bevoegdheid te krijgen op een nieuwe virtual dj v1.0 of maakt ni uit welke versie.

ik dacht eerst bij die link in mn vorige post dat ik daar ook referentie nr van de console kon ingeven. maar dat is enkel voor Vdj.

het probleem is dat ik geen software vind voor mn oude console... mss moet ik eens New dj of Ots dj opzoeken aangezien deze ook de mk1 console ondersteunen...

 

Posted Sat 02 Mar 13 @ 9:01 am
je hebt de oude software ook niet nodig, enkel het serienummer is genoeg, als je die hebt dan moet je die oop deze site registreren, je krigt dan een download link naar de software die bij je serienummer hoort,

als je het serienummer kwijt bent, dan heb je een beetje pech, misschien kan je met een hulp ticket nog een aanvraag doen voor een nieuwe
 

Posted Sat 02 Mar 13 @ 11:30 am
ik heb geen serie nr van mn oude Vdj aangezien deze is kwijt geraakt maar ik heb inmiddels mails gestuurd met het support team van hercules. Die ging als volgt..

email met hercules support ;

Hierbij willen wij u informeren dat de Virtual Dj versie die erbij werd geleverd geen serie nummer had en speciaal was ontworpen voor deze console.

Dit product is inmiddels ouder dan 10 jaar en de software hiervoor bestaat niet meer, ook de cd's zijn niet meer verkrijgbaar.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en medewerking.

Wij vertrouwen erop dat deze informatie u van dienst is geweest en dat hiermee al uw vragen zijn beantwoord. Wij wensen u een prettige voortzetting van het gebruik van onze producten en willen u erop wijzen dat Hercules Technical Support altijd voor al uw vragen klaar staat. U kunt contact met ons opnemen via de volgende websites:

http://ts.hercules.com/nl Op deze sites vindt u ook de meest recente updates en FAQ's.

U kunt ons ook telefonisch bereiken op een van de nummers op de volgende pagina:

http://ts.hercules.com/nl/index.php?pg=contact

Met vriendelijke groet,

Otto - Hercules Technical Support


Vanuit deze mail zegt hercules tegen mij.. gooi u mk1 maar in de vuilbak want wij doen niet eens moeite voor onze klanten...

het enige wat hercules mee geeft is het program NewDj 2004 SE, wat wel werkt maar niet alle fucties werken..dus voor mij is deze nutteloos..

Het enige wat ik zoek is dus een oude install.exe voor een versie van Vdj van V1.0 tot en met V6.0

Kan iemand daarmee helpen?
 

Posted Mon 04 Mar 13 @ 7:39 am
Dat heb ik eens geprobeerd maar werkt niet. Daarnaast zal de versie die je wordt toegestuurd geregistreerd staan bij een andere gebruiker en die MAG niet eens de software doorschuiven.
Eerlijk is eerlijk: een controllertje als de Mk1 is best wel afgeschreven.... De mijne is niet eens zo oud geworden ;)
 

Posted Mon 04 Mar 13 @ 10:47 am


(Old topics and forums are automatically closed)