Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DDJ ERGO en windows 8

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

BizzMHome userMember since 2010
beste

ik heb een aantal problemen met de soundcard en driver van de ddj ergo te laten werken op mijn windows 8 pc het komt er op neer dat ik nergens een spoor van de asio driver vindt en zo constant geluid door mijn speakers als headphone krijg ook al staat de cue ergens anders of staat het headphone volume af.

nu denk ik dat dit ligt aan het feit dat ik windows 8 heb dus nu is mijn vraag hoe zit het nu met de ddj ergo en windows 8 enige oplossingen voor mijn probleem zijn ook altijd welkom.

Alvast bedankt
 

Posted Wed 13 Feb 13 @ 3:29 am
vdj werkt in principe goed met windows 8, maar er is geen officiele ondersteuning.

de drivers van pioneer zijn ook niet voor windows 8 en daar ligt je probleem.

dus of wachten op een goede driver of terug naar windows 7
 

Posted Wed 13 Feb 13 @ 5:42 am
BizzM wrote :
beste

ik heb een aantal problemen met de soundcard en driver van de ddj ergo te laten werken op mijn windows 8 pc het komt er op neer dat ik nergens een spoor van de asio driver vindt en zo constant geluid door mijn speakers als headphone krijg ook al staat de cue ergens anders of staat het headphone volume af.

nu denk ik dat dit ligt aan het feit dat ik windows 8 heb dus nu is mijn vraag hoe zit het nu met de ddj ergo en windows 8 enige oplossingen voor mijn probleem zijn ook altijd welkom.

Alvast bedankt


ik heb dus het zelfde probleem als u, hebt jij ondertussen aal een oplossing gevonden?
want we zijn ondertussen al 31/01/2014
ik kan mij niet voorstellen dat ze hier nog niets op gevonden hebben
 

Posted Fri 31 Jan 14 @ 2:23 pm
 

Posted Fri 31 Jan 14 @ 5:37 pm


(Old topics and forums are automatically closed)