Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Sync probleem

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hoi!
Soms, als ik een mix maak, stopt de sync ermee. Dan laadt ie de plaat erin maar kan ik hem niet meer syncen. Dat doet hij heel af en toe maar is zwaar irritant als je een mix maakt, dan kun je ermee stoppen omdat beatmatchen niet meer werkt.

Iemand die een oplossing weet?

Dank!
 

Posted Sun 10 Feb 13 @ 5:36 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
Het syncen hangt af van de cbg's. Die moet je bij de eerste keer laden in vdj wel ff checken en evt corrigeren.
Kijk ook ff naar je beatlock. beter uitzetten.
Op de oude mannier kan het ook. met een koptelefoon dus....

suc6
 

Posted Mon 11 Feb 13 @ 8:31 am
Dat begrijp ik niet helemaal. Cgb's?

Het is niet het probleem dat ik niet zelf kan beatmatchen, dat kan ik wel, maar ik draai hier thuis met een headphone, omdat mn buren zeikers zijn, dus kan niet pre beluisteren en hij deed eigenlijk alles voor me, syncen en automatisch exact op de beat gaan spelen, ik kon de schuif zo open gooien. Nu lukt dat niet meer, welke functie is dan uitgeschakeld?
 

Posted Mon 11 Feb 13 @ 8:34 am
djjbPRO InfinityMember since 2004
cbg's zijn de bokjes onderin het ritmeraam. (rhythm)
De blokjes moeten wel gelijk staan onder een kick in je ritme want als je synct zet vdj de cbg's gelijk.
 

Posted Mon 11 Feb 13 @ 8:42 am
Ik heb het probleem gevonden. Na de update en terugzetten naar fabrieksinstellingen liep hij helemaal verkeerd. Ik kon de functie ook niet meer vinden. Wat bleek, ik moest de smart play hebben, en draai op de 4decks layout, daar staat hij niet bij, wel op de 2 decks, dus even switchen, smartplay aan en weer naar de 4 decks, works perfect now!

Dank!
 

Posted Mon 11 Feb 13 @ 8:52 am
djjbPRO InfinityMember since 2004
tuurlijk!....gelukkig, have fun..
 

Posted Mon 11 Feb 13 @ 8:55 am


(Old topics and forums are automatically closed)