Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: invalid skin file

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb het hele forum doorgespit en zie allemaal goed bedoelde oplossingen voor dit probleem, maar voor mij nog geen werkende!
ik heb VDJ 7.0.4 LE draaiend op Windows 7 64 bit
ik ehb wel een folder virtual DJ folder in my documents en een skins folder
alles verwijderen helpt niet.
er zijn 4 .zip files in

VirtualDJ 7 (2 Decks).zip
VirtualDJ 7 (4 Decks).zip
VirtualDJ 7 (6 Decks).zip
VirtualDJ5.zip

weet echt niet wat ik moet doen...
 

Posted Fri 21 Dec 12 @ 2:25 pm
niet aankomen met de zoek functie, die verwijst naar veel topics die zeggen dat ik de zoekfunctie moet gebruiken.
Degene met een beetje uitleg werken niet.

Heb alleen net de software geïnstalleerd en het opent niet. Niets met een skin gedaan of zo.
Verder is mijn scherm resolutie 1440x900 ik kan het wel kleiner maken, maar welkte ook niet.
 

Posted Fri 21 Dec 12 @ 2:56 pm
 

Posted Sat 22 Dec 12 @ 11:20 am
al4edoLE userMember since 2012
zelfde probleem hier, op een mac.
Skins worden zoals door Rijkjan aangegeven.
Probleem komt voor op mijn macbook pro terwijl het perfect doet op mijn iMac (desktop).
Jammer, mijn bedoeling was die alleen op mijn laptop te gebruiken!
op mijn iMac werd virtual DJ folder in my documents incl. skins folder (per default) geïnstalleerd, en in mijn bibliotheek weer een virtual DJ folder met alleen a subfolder skin met een file genoemd numark.

Heb geprobeerd die terug te vinden op mijn macbook, ook cd installatie maar niet gevonden.

Heb alles geprobeerd volgen virtual dj site.

Nu, contact met het bedrijf zoeken.
 

Posted Sun 23 Dec 12 @ 7:58 pm
Je kunt ook de folder met inhoud van je iMac kopiëren naar je MacBook, naar dezelfde plaats. Wil ook wel eens helpen...
 

Posted Mon 24 Dec 12 @ 6:58 am
al4edoLE userMember since 2012
dank Martin... precies wat ik gedaan heb, eigenlijk voor dat ik je bericht las!;-)
Bedankt in ieder geval.
Met behulp van een memory stick heb ik de folder "skins" met bestand "numarkdj2go.zip" van mijn iMac naar mijn macbook gekopieerd, naar dezelfde plaatsen. En Bingo!

Het is een raadsel dat de folder op een systeem wordt herkent en helemaal niet op een andere.
Dit moet toch een uitleg hebben?

Gelukkig heb ik een tweede pc en de tijd genomen om te testen...etc...etc...

Vergeleken met andere veelbelovend en zogenaamde "plug and play" producten die op de markt komen, was het in dit geval redelijk snel opgelost.
Niettemin, ik blijf het een rare en vervelend verschijnsel vinden... een product verkopen wetend dat hij nog "ergens" ondeugd.

Wel! Ik wens iedereen een vredige kerst en een voorspoedig jaar vol gezondheid, deugende mensen en producten, en minder verspilling.
 

Posted Tue 25 Dec 12 @ 8:26 pm
Goed dat het nu werkt.
Het is geen standaard voorkomend probleem. Om het dus bij het product te leggen als zijnde "niet deugdelijk verkocht" gaat dan ook wat ver. Hooguit kun je wat zeggen van de foutafhandeling, omdat de installer niet laat weten waarom de skin niet naar de goede plek is gekopieerd. Dat zou netter kunnen.
Dit soort problemen worden meestal veroorzaakt doordat de installer niet voldoende rechten krijgt om naar de bewuste map te kopiëren. Dat heeft dus meer te maken met de ingestelde rechten binnen je OS dan met de installer. Helaas komt dat steeds meer voor, ook met Windows.
 

Posted Wed 26 Dec 12 @ 8:34 am


(Old topics and forums are automatically closed)