Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 7.3 is uitgekomen - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

De LE-versies lopen altijd achter. Best kans dat ze zelfs een versie overslaan. Rustig afwachten, denk ik.
 

Posted Thu 29 Nov 12 @ 12:35 pm
de hardwarefabrikant gaat over de LE updates van vdj naar hogere versies.

in jouw geval gaat pioneer dus bepalen of en wanneer er een update komt.
pioneer pakt daar de rekening voor op dus er bestaat een grote kans dat er helemaal geen update meer komt.
uiteindelijk heeft de LE versie alle functionaliteit en de looks die bij de controller past

op zich heb je ook niet betaalt voor vdj dus heb je in die zin ook geen "recht" op updates
 

Posted Thu 29 Nov 12 @ 4:44 pm
okee dan is dat duidelijk dan wacht ik wel af en anders is het jammer.
jaa je ken der niks aan doen..
 

Posted Fri 30 Nov 12 @ 10:33 am
je kan pro kopen :). met je LE licentie krijg je flinke korting
 

Posted Sat 01 Dec 12 @ 12:57 pm
Agenda leeg, dus ding weer eens mee naar huis genomen en aan het spelen geweest. Van 't weekend heb ik de spulletjes meegenomen naar een verjaardag en daar viel op dat bij sommige nummers het geluid op de pieken kraakte. Heb ik een hekel aan dus vanmiddag maar eens uitgezocht: De limiter... Ben er nog niet uit of het de combinatie "Autogain + Remember" en de Limiter is, maar met het ding uit heb ik er geen last meer van.
Verder de custom mapping van Zacec100 geïnstalleerd: Super! Kan hem aanraden bij alle MC6000-gebruikers.
http://www.virtualdj.com/addons/12744/DN-MC6000_Ch_3_1_L-R_2_4_Mapper.html
 

Posted Tue 11 Dec 12 @ 11:38 am
Hee die Martin, ook ff de mapper in mn vdj gezet maar kom er nog niet echt uit wat voor toegevoegde waarde deze heeft tov van de standaard mc6000 mapper, ( ja de kanalen op 2 en 3 maar ja?)
 

Posted Wed 19 Dec 12 @ 4:09 pm
Ook de toewijzing van de knoppen en de LED-aansturing is beter dan de standaard mapper. Ik heb in het verleden wel wat moeite gehad met de effecten. Dat is met deze mapper over.. Je moet hem wel gebruiken in combinatie met de aangegeven skins.
 

Posted Wed 19 Dec 12 @ 7:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)