Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 7.3 is uitgekomen - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Het Download Center is geel.

Maar Vdj zeg niet nodig te updaten. Knap !

Heb hem maar gedownload en ge updated


EDIT MOD


http://www.virtualdj.com/download/updates.html

aanpassingen aan de sound engine en aanpassingen in de search engine

 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 12:25 pm
Enig effect op de geluidskwaliteit?
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 12:25 pm
volume faders heb ik er volgen nu bij staan. In qua of lin
Verders nog niks gemerkt
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 12:34 pm
ben benieuwd of deze update merkbaar is in geluid icm mijn denon mc6000?
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 3:24 pm
Ik ben ook benieuwd. Ik kan het alleen niet uit proberen: ik heb het ding net weer terug naar de opslag gebracht....
Wat me wel verbaast is dat, tot dusver, al 3 x de vraag of 48 kHz-geluidskaarten (zoals de MC6000) worden ondersteund, genegeerd is in het General forum....
 

Posted Sun 11 Nov 12 @ 5:12 pm
gisteren getest......geen vorderingen op het mc3000/6000 gebied. :(
 

Posted Tue 13 Nov 12 @ 12:03 am
Net geïnstalleerd op de kantoormachine. Merkbaar "ander" geluid. Weet nog niet of ik het beter vind. Het lijkt me strakker (ik heb geen vergelijkend warenonderzoek gedaan. M.a.w. ik heb, voordat ik 7.3 installeerde, niet eerst geluisterd) maar ook wat killer. En daar ben ik dan weer net geen fan van.... Moet nog wel gaan klooien met de limiter en de EQ. Die heb ik nu resp. aan en op Full staan. De MC6K zou dus weer uit zijn bedje getrokken moeten worden om te testen: ik heb mijn volgende gig pas de 24e, dus nog wel ff de ruimte.

(En nog geen antwoord of de 48 kHz-kaarten nu goed worden ondersteund.... 7.4?)
 

Posted Tue 13 Nov 12 @ 4:08 pm
hdsonPRO InfinityMember since 2011
Hallo,kan iemand even uitleggen wat deze laatste update allemaal doet of niet doet?
 

Posted Tue 13 Nov 12 @ 9:43 pm
djjbPRO InfinityMember since 2004
 

Posted Tue 13 Nov 12 @ 10:56 pm
hdson wrote :
Hallo,kan iemand even uitleggen wat deze laatste update allemaal doet of niet doet?


Ben hier ook erg benieuwd naar! Wat zijn jullie ervaringen met deze updates?

En kan iemand mij uitleggen hoe ik het veiligste deze update kan uitvoeren (zonder dat ik al mijn Cuepoints & extra skins e.d kwijt ben)?
Op dit moment werkt mijn VDJ (zonder de 3 updates) nog prima. (trouwens, tot nu toe heb ik nog nooit problemen met VDJ gehad)



 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 7:28 am
DJ NEONGLASS wrote :
Ben hier ook erg benieuwd naar!

Daar had djjb al antwoord op gegeven. Op het General Forum zijn ze iets actiever (want wereldwijd) dus de ervaringen zijn daar wat meer te vinden.

DJ NEONGLASS wrote :
En kan iemand mij uitleggen hoe ik het veiligste deze update kan uitvoeren (zonder dat ik al mijn Cuepoints & extra skins e.d kwijt ben)?


Niets verwijderen. Maak een backup van je Virtual DJ-folder in Mijn Documenten (voor de veiligheid) en daarna de installatie van VDJ starten. Haal bij de download wel het .MSI-bestand op. Die installer is wat intelligenter.
Als je bij het opstarten je Serial Number niet in hoeft te voeren weet je dat je oude gegevens bewaard zijn gebleven. Bij mij hebben de laatste updates in ieder geval geen ellende opgeleverd.
 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 8:12 am
Ik heb sinds de update problemen met de pioneer WeGo. Linker sync botton werkt niet meer.

Hoop dat er senl een oplossing voor komt. Heb al geprobeerd terug te gaan naar 7.2 maar dat is niet zo simpel. Denk dat ik maar een clean install van 7.2 doe. Weet iemand hoe ik mijn playlists veilig kan stellen?
 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 9:14 am
probeer de button opnieuw te mappen of kijk of er in de folder mijn documente/vdj/mappers een xml bestand staat. dan dit verwijderen. ( let wel, alle knoppen zijn dan weer standaard.)
 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 9:54 am
Martin FourS wrote :

(En nog geen antwoord of de 48 kHz-kaarten nu goed worden ondersteund.... 7.4?)



ik kan je bevestigen dat er op dat vlak niets is veranderd, de loop bug lijkt wel wel te zijn, maar kan ook toeval zijn, hij verschijnt immers sporadisch

 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 9:56 am
Martin FourS wrote :
Niets verwijderen. Maak een backup van je Virtual DJ-folder in Mijn Documenten (voor de veiligheid) en daarna de installatie van VDJ starten. Haal bij de download wel het .MSI-bestand op. Die installer is wat intelligenter.
Als je bij het opstarten je Serial Number niet in hoeft te voeren weet je dat je oude gegevens bewaard zijn gebleven. Bij mij hebben de laatste updates in ieder geval geen ellende opgeleverd.


Bedankt voor jouw advies, Martin.

Zover ik kan zien werkt alles, en ik hoefde mijn Serial Number niet in te voeren.

De equaliser heb ik op "Parametric" gezet (vond ik beter klinken) en de Limiter uit.
De volumefaders stond op "Quadratic", maar die heb ik op "Linear" gezet.

Verder zijn de gekleurde waveforms op alle skins zichtbaar.

 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 10:54 am
De instelling van de EQ is afhankelijk van de controller die je gebruikt. In de stand "Parametric" kun je de kantelfrequenties instelllen (dus vanaf welke frequentie de betreffende knop (High, Mid of Low) moet gaan werken.
Omdat ik met de Denon een hardwaremixer heb, worden de frequenties van de Denon gebruikt. Bij mij werken de knoppen niet eens in de skin. (komt door mijn instellingen op de Denon)
Ik heb overigens zelf mijn bedenkingen bij het nut van de Limiter in combinatie met AutoGain. Het schijnt alleen dat er veel verzoekjes zijn geweest om dit ding "omdat Serato het ook heeft....". Met AutoGain kom ik nooit in het rood dus heb ik de limiter niet eens nodig.
 

Posted Thu 15 Nov 12 @ 11:46 am
J-SpockPRO InfinityMember since 2010
Na de virtual dj pro 7.3 update op mijn Mac OSX versie 10.7.5 werkt werkt het programma niet meer.

Ik heb in het verleden vaak een update van mijn virtual dj pro gemaakt maar nooit problemen hierdoor gekregen.

Heeft er hier nog iemand meer last van?
 

Posted Fri 23 Nov 12 @ 3:25 pm
 

Posted Fri 23 Nov 12 @ 6:53 pm
Weer eens even bezig geweest met 7.3: zoals ik eerder zei is het geluid idd anders. Strakker maar niet noodzakelijk beter...
Wel een verademing is de aangepaste search-engine. Door een combinatie van zoektermen is het makkelijker een specifieke versie of variant te vinden. Dit zonder "rare" tekens in je zoekstring op te nemen.
 

Posted Mon 26 Nov 12 @ 2:02 pm
Waarom is die er niet voor mijn VDJ LE ERGO? als ik op de link druk zie ik nog steeds 7.2 staan.
 

Posted Thu 29 Nov 12 @ 12:06 pm
74%