Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules DJ console MK4 werkt niet meer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste,

sinds enige tijd werkt mijn mengpaneel niet meer. Als ik het aansluit op mijn pc komt hij niet meer in de lijst van aangesloten toestellen. Het icoontje in de taakbalk is ook met een rood kruis. De enige lampen die nog branden zijn Mic on/off en Hercules in het midden. Ik heb de drivers al een paar keer geinstalleert van de site Hercules zelf, zonder resultaat. Als ik virtual dj opstart en configureer, komt de geluidskaart niet in de lijst voor.

Weet iemand raad?

Mvg,
Jan
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 12:59 pm
Heb je een andere USB kabel geprobeerd?
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 3:14 pm
Nee, ik zou niet weten waar ik die moet gaan halen, maar er branden toch 2 lampjes?

Mvg,
Jan
 

Posted Tue 06 Nov 12 @ 3:27 pm
Jan,
je probleem is niet VDJ-gerelateerd. Je kunt daarom beter eerst eens op de support-site van Hercules kijken hoe je je probleem op kunt lossen. >Deze< link brengt je meteen naar alle probleem-oplossingen die Hercules voorstelt voor de MK4.

Enne: Je hoeft niet meteen een nieuwe kabel te kopen. Je kunt wrs ook die van je printer o.i.d gebruiken....
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 5:50 am
vroeger ook met mijn hercules controllers gehad, enige hoe ik het op wist te lossen was windows er opnieuw opzetten.
drivers herinstalleren of wat dan ook ,niets hielp daarvoor
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 9:53 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Ik had vroeger ook altijd problemen indien ik mijn Hercules MK2 aansloot, en dit omdat ik niet altijd dezelfde USB-poort gebruikte. Ik moest de MK2 dan altijd opnieuw installeren, pas dan werkte het correct. Ook was er blijkbaar 1 USB-poort die niet genoeg stroom leverde en dit gaf vreemde resultaten.
Dus... misschien eens een andere USB-poort proberen.
 

Posted Wed 07 Nov 12 @ 10:19 am
De hardware was kapot = vuilbak
 

Posted Thu 06 Dec 12 @ 5:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)