Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Advies DJ Controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste mensen van het Virtual DJ forum. ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen helpen met het zoeken naar een DJ Controller.
ik heb eigenlijk wel een paar eisen voor een controller, mischien weten jullie er dan wel eentje voor me te vinden:
-de controller moet een ingebouwde geluidskaart hebben (het gaat vooral om een microfoon talk-over functie die ik nodig heb voor mijn radio show)
-hij hoeft geen 4 deks te hebben
-koptelefoon aansluiting moet hij ook hebben (6,3 of 3,5 jack plug maakt niet uit, liefst 6,3 plug)
-de software waarmee hij werkt maakt ook niet zo veel uit, werk wel het langst met Virtual DJ (daarom ben ik hier ook)
-jogwielen wil ik wel heel graag druk gevoelig (de muziek stopt als je het jogwiel indrukt)
-goede loop sectie om snel van loop te wisselen door b.v. regelaar
-effect, sample mogelijk heden. (b.v. een regelaar om het effect van een filter te versterken en te verminderen)
-Pitch veranderen door fader (geen regelaar!)
IK WEET DAT DIT VEEL EISEN ZIJN, MAAR HIJ MAG ECHT NIET MEER DAN +- 165 euro kosten.

als je iets weet dat een beetje aan deze dingen linkt, laat het me dan alsjeblieft weten.
als hij aan alles linkt dat hier staat, behalve het prijskaartje, wil ik er mischien over nadenken.
Groet, Silas

 

Posted Tue 16 Oct 12 @ 9:33 am
 

Posted Tue 16 Oct 12 @ 11:18 am


(Old topics and forums are automatically closed)