Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Spullen aanschaffen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Na veel vragen op het forum van Bax-shop.nl kom ik er eigenlijk bijna niet meer uit, wat een vragen en oplossingen krijg ik daar wel een dj controller met audio interface of toch weer niet, boxen met versterker of toch weer niet, laptop aansluiten of toch weer niet, kunnen jullie mij op de goeie weg helpen, Ik ben een beginnend DJ aan het worden en wil over een jaartje voor zo'n 20 a 30 man gaan beginnen te daarien, wat heb ik daar voor nodig ik zal een lijstje hier onder zetten met wat ik zelf al heb

Hercules dj control mp3 (usb)
Numark DJ2GO (usb)
Microfoon (usb)
Korg Nanopad 2 (usb)( krijg ik over 2 weken binnen)
Virtaul Dj 7 Pro Full (gekraakt)


 

Posted Sun 16 Sep 12 @ 2:17 pm
Goed. Herhaal ik het nog 1 keer en dan gaat deze op slot. 2x een topic over hetzelfde onderwerp is niet nodig.

Martin FourS wrote :
Daar kunnen we niet zinnig op reageren, Hans.
Je kunt het beste naar een winkel gaan die de spullen verkoopt en je wensen, toekomstplannen en budget geven. Zij zijn veel beter in staat je de mogelijkheden uit te leggen. Daarnaast krijg je, als iedereen zijn mening uit, in een forum net zoveel voorkeuren als dat er gebruikers zijn. Wat voor de een helemaal top is, is voor een ander bagger en andersom.
Heb je niets in de buurt, bel dan eens met een leverancier zoals Bax in Goes, Feedback in Rotterdam o.i.d. Zij kunnen je altijd adviseren.

Succes.

 

Posted Sun 16 Sep 12 @ 4:31 pm


(Old topics and forums are automatically closed)