Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Handleiding niet compleet ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik zie in dit forum bij veel vragen verwijzingen naar de handleiding. Daar zit nu juist het probleem deze is namelijk veel te beknopt en nog niet eens in het Nederlands. Ik heb zelf de handleiding van de vers.7 voor mij vertaald en voeg vaak antwoorden op vragen in dit forum toe aan mijn handleiding. Zo kom ik tot de ontdekking dat er regelmatig oplossingen gegeven worden in dit forum ,die niet in de handleiding voorkomen en voor mij eigen dan ook een interessante aanvulling zijn.

Ik stel dan ook voor dat de forum moderator(s) of een andere vrijwilliger dit ook te doen ,en dan bij vragen in het forum hierna zouden verwijzen en niet steeds naar het origineel.

Verder vindt ik het ook zeer moeilijk om aan een officiƫle versie te komen voor mensen die geen visa kaart hebben en dat lijkt me een reden van de vele verkeerde versie die in om loop zijn.

Ik bewonder echter de goede inzet van veel mensen in dit forum op een oplossing aan te bieden en daarvoor van mij eens hartelijk dank.
Musiclover
 

Posted Mon 10 Sep 12 @ 1:47 am
Dank voor de pluim!

De handleiding van V6 in het Nederlands wijkt nauwelijks af van die van V7. Hierin zijn voornamelijk technische wijzigingen geweest. Als die beknopt is, is de Engelstalige handleiding dat ook, omdat'ie vrijwel letterlijk is vertaald. Daarnaast kost het erg veel moeite om een vertaalde handleiding gepubliceerd te krijgen.
We gaan die moeite dus niet meer doen, wetende dat a) de huidige NL-handleiding de meeste zaken wel behandelt en b) V8 op de stoep staat waar we waarschijnlijk volledig opnieuw voor kunnen beginnen.

Eigenlijk hoef je alleen maar een beetje geduld te hebben, en dan komt het vanzelf goed ;)
 

Posted Mon 10 Sep 12 @ 3:40 am
Ik heb overigens niet je hele post gelezen, blijkt nu.
TheMusiclover wrote :
Verder vindt ik het ook zeer moeilijk om aan een officiƫle versie te komen voor mensen die geen visa kaart hebben en dat lijkt me een reden van de vele verkeerde versie die in om loop zijn.


Ik heb ook geen creditcard en toch de Pro-versie. Ik heb met PayPall betaald. Dat kun je koppelen aan je bankrekening, zodat elke betaling uiteindelijk gewoon van je bankrekening wordt afgeschreven.
Daarnaast kun je, als je dat vraagt via een support-ticket, ook met een bank-overschrijving betalen. Eingenlijk hebben ze bijna overal aan gedacht. Rare jongens, die Amerikanen, maar zelfs zij hebben begrepen dat een creditcard (nog) geen gemeengoed is in Europa ;)
Dat er veel illegale versies in omloop zijn heeft wrs meer te maken met de (te) simpele beveiliging. Toch zijn veel illegale gebruikers uiteindelijk overgestapt naar de legale versie. Atomix doet dan ook een beetje alsof dit een marketingtruc is.
 

Posted Wed 12 Sep 12 @ 7:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)