Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DDJ ERGO SKIN

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo iedereen,

Ik heb me de pioneer ddj ergo k- limited edition aangeschaft. Deze komt met Traktor LE.
Ik heb me deze gekocht ik deze knapper en professioneler eruit zag zien. Nu heb ik niet de ergo skin voor virtualdj.
Weet iemand hoe ik er toch aan kan geraken?

groeten
 

Posted Tue 04 Sep 12 @ 3:08 pm
Lastig. Ik heb ernaar gezocht, en vond helemaal niets.....
In het Skin-forum kwam ik >dit< stukje tegen dat verklaart waarom er geen skin voor je controller is te vinden.
Er is ook nog geen gebruiker die zich eraan heeft gewaagd.
Jammer....
 

Posted Tue 04 Sep 12 @ 4:04 pm
 

Posted Wed 05 Sep 12 @ 4:18 am
oke merci
 

Posted Wed 05 Sep 12 @ 12:45 pm
De VirtualDJ skin voor de DDJ Ergo zit inderdaad ingebakken in de Installatie CD van Pioneer met de VDJ LE edition.
Ik heb zelf de VDJ Pro, maar moest eerst de LE edition installeren om mijn Ergo skin te krijgen in VDJ
 

Posted Fri 07 Sep 12 @ 7:52 am
ergens is dit een slechte zaak, als pro (lees betalende) gebruiker zou je toegang moeten hebben tot elke skin die vdj heeft gemaakt voor de diverse controllers, maar dat is slechts mijn mening
 

Posted Fri 07 Sep 12 @ 4:30 pm
daar geef ik je gelijk in.
 

Posted Fri 07 Sep 12 @ 4:53 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Probleem is waarschijnlijk dat niet VDJ maar Pioneer de skin heeft gemaakt.
 

Posted Fri 07 Sep 12 @ 6:44 pm
hmmmm, interessant, dat zou zomaar kunnen. moet ook zeggen dat het een zeer professionele skin is.
 

Posted Sun 09 Sep 12 @ 5:13 am
nee nee hij bestaat jongens! :) kheb hem juist ook gevonden nog niet geprobeert maar kheb de skin heb juist het zelfde probleem dat de ddj ergo nie werkt met virtual dj ... hier is de link om het te downloaden **********

[EDIT MOD] Hoe goed ook bedoeld, het is niet toegestaan te linken naar externe sites.
 

Posted Wed 03 Oct 12 @ 3:21 am
dj unexist wrote :
probleem dat de ddj ergo nie werkt met virtual dj


Ja, hoor. Als je de meegeleverde LE-versie installeert werkt het prima. Probeer je het met een versie die niet bij Atomix / Virtual DJ vandaan komt, dan is de kans groot dat je niet de laatste versie hebt en de controller dus nog niet ondersteund wordt.
 

Posted Wed 03 Oct 12 @ 5:38 am
hoe kan ik dat dan oplossen want hij vind dus degelijk de ddj ergo controller maar ik kan virtual dj niet besturen met men ergo .
 

Posted Wed 03 Oct 12 @ 6:01 am
Wees eens wat duidelijker, a.u.b. Wie is Hij? (in "hij vindt dus wel degelijk de controller")
Als Windows de controller herkent, wil dat nog niet zeggen dat VDJ dat doet. In dat geval dus LE installeren of de laatste versie van VDJ Pro Full installeren. (Sinds gisteravond V 7.1) Daar wordt de Ergo standaard in ondersteund.

 

Posted Wed 03 Oct 12 @ 6:16 am
ok ik heb het geupdate bij men vriend nu werk de ddj ergo limited schitterend wel nog een probleempje als een nummer afspeel krijg ik geen visueel effect (als de ergo een nummer afspeelt op virtual dj geeft het niet het zelfde visueel effect dan als ik een nummer met traktor afspeel aan de jog wheels draait het rode gedeelte niet ) ik moet er wel bij zeggen dat het de ddj ergo k (limited edition) en dat de ergo traktor ready is .
 

Posted Thu 04 Oct 12 @ 2:53 am
Een zeer duidelijke beschrijving.
Het is altijd weer prettig een goed gebruik van de Nederlandse taal te zien.

 

Posted Thu 04 Oct 12 @ 4:47 am
Het gedrag van je Ergo verschilt in VDJ en Traktor. Verschillende mensen maken die mappings en je kunt dus niet verwachten dat je controller op dezelfde manier werkt.
 

Posted Thu 04 Oct 12 @ 6:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)