Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Recording

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

Ik ben net begonnen met mijn kleine studio en ik heb virtual dj 5.2 pro en heb bijna alles voor elkaar maar stuit tegen 2 problemen aan. Ik heb een wat oudere mengpaneel US Blaster 7016 en een traktor 2 geluidskaart. Live klinkt alles perfect en draait goed maar ik wil natuurlijk ook alles op kunnen nemen en dat gaat wat minder met virtual dj want hij neemt ook mijn 2de kanaal op dus hoe zou ik dat het beste op kunnen lossen. Via de versterker is geen optie want daar heb ik geen apparatuur voor (geld op)

En mijn tweede vraag is misschien een dummy vraag maar mijn laptop hapert steeds betekend dit dat hij te traag is voor dit werk?
 

Posted Fri 31 Aug 12 @ 7:02 am
Ik heb het inmiddels gevonden en neem nu op met audacity. Als anderen een beter idee hebben dan hoor ik dat ook nog graag.

En ik blijf nog met in instabiele laptop zitten :-(
 

Posted Fri 31 Aug 12 @ 9:53 am
Omdat je de specs van de computer er niet bij zet, kunnen we natuurlijk nooit inschatten of dat je probleem is (en ik ben gezakt voor mijn cursus "gedachten lezen"). >>Hier<< kun je kijken of je PC aan de gestelde systeemeisen voldoet.
Is dat in orde, dan kun je >>hier<< nakijken wat je kunt doen om je PC te optimaliseren voor het gebruik met VDJ.
 

Posted Fri 31 Aug 12 @ 11:41 am
Martin FourS wrote :
Omdat je de specs van de computer er niet bij zet, kunnen we natuurlijk nooit inschatten of dat je probleem is (en ik ben gezakt voor mijn cursus "gedachten lezen"). >>Hier<< kun je kijken of je PC aan de gestelde systeemeisen voldoet.
Is dat in orde, dan kun je >>hier<< nakijken wat je kunt doen om je PC te optimaliseren voor het gebruik met VDJ.


wat zegt u dat altijd netjes, :)

 

Posted Fri 31 Aug 12 @ 11:44 am
:P
Er stond echt iets heel anders, maar dat heb ik aangepast voordat ik op "Save" klikte...
En a.u.b. geen "u", want dan hoor ik de vensterbank, schommelstoel en geraniums al roepen..... ;)
 

Posted Fri 31 Aug 12 @ 12:58 pm
Hendrik64 wrote :
wat zegt u dat altijd netjes, :)


Martin is een meester in zelfbeheersing.
Dat "u" viel me ook op. Moest naar het vlaggetje kijken.....
 

Posted Sat 01 Sep 12 @ 5:30 am
Windows Vista Home basic
Pentium (r) dual core CPU
T4200 2.00 GHz
Geheugen Ram 4 GB
32 Bits

En dus een traktor 2 geluidskaart

Ik hoop dat jullie nog wat tips hebben om te verbeteren want die link in het engels kan ik niet veel chocola van maken.
Als je (jullie) meer willen weten dan hoor ik dat ook graag.
 

Posted Sat 01 Sep 12 @ 11:04 am
bobhofmans wrote :
Hendrik64 wrote :
wat zegt u dat altijd netjes, :)


Martin is een meester in zelfbeheersing.
Dat "u" viel me ook op. Moest naar het vlaggetje kijken.....



ok :)
 

Posted Sat 01 Sep 12 @ 12:24 pm
Ik wilde toch nog even zeggen dat ik dit een vreemde ontvangst vind van een nieuw lid. Ik was idd vergeten mij computer gegevens erbij te vermelden maar om dan zo te reageren? Schijnbaar moest de moderator zich heel erg inhouden en zelfs zijn oude bericht verwijderen. Andere geven complimenten omdat de moderator alleen maar geïrriteerd en scenische reageert. Als je je zo stoort aan mensen die niet gelijk volledig zijn of dubbele dingen vragen is het misschien niet echt je ding om moderator te zijn. Wat is er mis met een gewone vraag naar mijn gegevens?
En om dan ook nog op een Nederlands forum de Engelse uitleg geven vind ik wel erg makkelijk terwijl je zelf zulke eisen stelt aan nieuwe forumleden. Als ik het Engels goed onder de knie had dan had ik wel van het Engelse forum gebruik gemaakt.
 

Posted Sun 02 Sep 12 @ 3:46 am
Kom! Je komt op een forum waar de meesten al jaren komen en zo ook met elkaar omgaan. Je kunt reageren zoals je nu doet of je kunt erin meegaan. De 2e optie werkt het best, de eerste levert reacties op zoals de mijne nu.
DjLabrador wrote :
Schijnbaar moest de moderator zich heel erg inhouden en zelfs zijn oude bericht verwijderen.

Huh? Mijn eerste reactie was wat vrijer maar heb ik aangepast om te voorkomen dat je je verkeerd behandeld zou voelen. (Kansloos, naar nu blijkt) Ik heb niets verwijderd, ik heb alleen mijn reactie aangepast voordat ik hem verstuurde.
DjLabrador wrote :
Andere geven complimenten omdat de moderator alleen maar geïrriteerd en scenische reageert.

Alweer: Huh? Ik reageer sec en zakelijk en veroorloof me 1 geintje. Hendrik zegt dat ik dat netjes doe, jij zegt dat dat geïrriteerd en scenisch is. (ik neem aan dat je cynisch bedoelt) Trek je conclusies.....
DjLabrador wrote :
Als je je zo stoort aan mensen die niet gelijk volledig zijn of dubbele dingen vragen is het misschien niet echt je ding om moderator te zijn. Wat is er mis met een gewone vraag naar mijn gegevens?

Het mod-verhaal is een vrijwilligersfunctie die je krijgt omdat je wordt gevraagd. Ik zal in het verleden dus ook wel iets goed hebben gedaan. (en ja: dat is cynisch bedoeld...) Ik heb er niet eerder naar verwezen, maar omdat je erom vraagt: Je bent vergeten de >>forumregels<< te lezen. Daar staat vrij duidelijk uitgelegd wat je eerst zelf kunt doen voordat (en hoe) je je vraag stelt. Maar ik stoor me er niet aan. Zoals ik eerder zei: je hebt een antwoord naar eer en geweten gekregen.
DjLabrador wrote :
En om dan ook nog op een Nederlands forum de Engelse uitleg geven vind ik wel erg makkelijk

En nu sla je door. Je hebt die pagina's gezien. Verwacht je nu echt dat we, bij iedereen die een vergelijkbare vraag stelt, per definitie de 2 pagina's (vergelijkbaar met 4 A4'tjes) gaan zitten vertalen omdat we ervan uit moeten gaan dat je het Engels niet goed beheerst? Het forum is hoofdzakelijk Engels. Daar is alle info op te vinden. Dan is er een NL-subforum. Dat is geen volledig vertaalde kopie van het Engelstalige forum.
DjLabrador wrote :
terwijl je zelf zulke eisen stelt aan nieuwe forumleden.

Derde keer: Huh? Wat voor eisen? Nogmaals: je slaat door. Ik heb gevraagd om de specs van de PC. Meer niet.
DjLabrador wrote :
Als ik het Engels goed onder de knie had dan had ik wel van het Engelse forum gebruik gemaakt.

Dan zal ik je verrassen.... Als je dezelfde vraag had gesteld op het Engelstalige forum, had je hetzelfde antwoord gehad. Direct daarna zou je een antwoord hebben gehad van een staflid (JP Bloggis) dat ik vertaald voor je zal neerzetten hier:

VDJ 5.2 is een verouderde en niet actuele versie. De huidige actuele versie is V 7.0.5. Registreer je Virtual DJ 5.2 en download de laatste versie uit het Download center.
Is het niet mogelijk Virtual DJ te registreren, ondersteun de ontwikkeling ervan dan door Virtual DJ aan te schaffen en te registreren. Je hebt automatisch recht op toekomstige updates, support door Atomix en producten uit de downloadsectie.


M.a.w: Die gaat er (m.i. terecht) van uit dat je met een gekraakte versie werkt. En dan verwachten dat we je een troon aanbieden ipv een keukenstoel gaat een beetje ver. Denk je niet?

Terug naar je vraag: Zet je netwerk, WiFi, Bluetooth enz. uit. Heb je niet nodig voor VDJ. Ook alle programma's die niets met VDJ te maken hebben moet je uit zetten. Je hebt geen browser, mail, Word of Excel nodig om VDJ te draaien. Ik ga er maar van uit dat je dit allemaal hebt draaien omdat je blijkbaar verwacht dat ik daarvan uit ga.

Succes.
 

Posted Sun 02 Sep 12 @ 8:26 am
Phoe .... meneer is niet gewent om wat tegenspraak te krijgen en ik heb alleen maar getypt wat ik zag en ben niet gediend van je "geintjes"

Ik ga toch voor de eerste optie want dit is een hobby van me en ik heb het dan wel gezien.

Al had je nou gelijk dat laatste stukje van je laatste bericht geplaatst dan had er niks aan de hand geweest en iedereen tevreden en als jij dat op een troon zetten ziet dan heb ik nog steeds mijn vraagtekens bij jou functie.

De Mazzel


 

Posted Sun 02 Sep 12 @ 10:17 am
Da's mooi. Kan hij dicht.
 

Posted Sun 02 Sep 12 @ 1:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)