Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vraagje over mapping

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb zelft de dj control mp3 van hercules, loopt lekker met virtual dj pro, maar nu wil ik via de mapping bij instelling, dat ik met mijn toestenboord beats kan maken, moet dat via de mapping?????

DjHansCore

[Emailadres verwijderd. Contactgegevens posten is niet toegestaan voor No License Users en het voorkomt dat je account straks volgespammed wordt...]
 

Posted Wed 29 Aug 12 @ 8:23 am
Dat hoeft niet. Zit al ingebakken in de software. Standaard zijn je functietoetsen F1 tm F12 toegewezen aan sample-slot 1 tm 12. Dus de juiste samples laden in het juiste slot en met je functietoetsen je ding doen. En voor je het gaat vragen: Nee, 12 sampleslots is het maximum (voorlopig).
 

Posted Wed 29 Aug 12 @ 11:41 am
en kan ik dat in de mapping ook zo instellingen dat de sampels gaan lopen als ik op de 1, 2, of 3 button druk op mijn dj control mp3???
 

Posted Wed 29 Aug 12 @ 3:10 pm
Yep: http://www.virtualdj.com/wiki/PDFManuals.html , vanaf pagina 40. Ik kan het niet uitzoeken, mijn Control MP3 is 8 jaar geleden uitgebrand.
Je hebt alleen maar 3 knoppen per kanaal dus maar 3 samples en je moet kiezen welke functie je wilt opgeven (Loop, effecten of cues) Met je toetsenbord kun je dus veel meer.
 

Posted Wed 29 Aug 12 @ 4:57 pm
okee dan post mag gesloten worden
 

Posted Fri 31 Aug 12 @ 3:27 pm
verwijderen maar
 

Posted Fri 21 Sep 12 @ 1:27 pm
Vind je het erg dat wij dat zelf bepalen? Andere gebruikers kunnen ook geholpen zijn met je vraag en de antwoorden.
Hij blijft dus staan.
 

Posted Fri 21 Sep 12 @ 3:41 pm


(Old topics and forums are automatically closed)