Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: NDX800 NL

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste mensen,

Ik ben van plan een ndx800 te gaan kopen omdat ik niet zoveel verschil zie tussen de 800 en de 900. Nu kan ik alleen de 800 nergens vinden op het internet! Weet iemand waar je hem nog kan kopen!?

Dank
 

Posted Sat 04 Aug 12 @ 10:48 am
Is Google stuk bij jou? 2e resultaat in mijn zoekopdracht: >>Bij Bax<<
 

Posted Sat 04 Aug 12 @ 6:48 pm
Beste Martin,

Ik had het over de NDX 800! Niet over de 400!

 

Posted Sun 05 Aug 12 @ 5:35 am
Sorry. Was laat en ik niet meer wakker: Verkeerde link gegeven.
De 800 is overal uit het assortiment en wordt niet meer gemaakt. De link die ik had gevonden gaf dat ook aan. >Deze< is de goede.... Dit resultaat krijg je bij elke webwinkel.
De 900 is de opvolger, vandaar dat je die 2 ook niet echt naast elkaar kunt zetten.
 

Posted Sun 05 Aug 12 @ 6:45 am
Heb hem wel al gevonden, weet alleen niet of het een vertrouwde website is,
>>HIER<<

Heeft iemand hiermee ervaring?
 

Posted Sun 05 Aug 12 @ 7:23 am
Ik niet, maar dat komt ook omdat ik dit doort dingen niet via een webwinkel wil kopen. Ik wil een controller voelen, proberen, een idee van krijgen voordat ik hem koop. Uiteraard kan dat ook bij een collega, maar die heb ik niet zoveel in de buurt en dan moeten ze toevallig ook nog juist die controller hebben ;)

DJGear bestaat al heel wat jaartjes en ik heb zo snel geen reviews van de winkel kunnen vinden. Als ze het niet goed doen, kun je dat vaak al snel terug vinden.
 

Posted Sun 05 Aug 12 @ 10:19 am
Uiteraard heb ik al vele malen op de NDX 800 gedraaid! Vind het helemaal top! Ik doe nog even wat research en ik zal het hier wel even laten weten!
 

Posted Sun 05 Aug 12 @ 10:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)