Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuwe firmware voor Denon DN-MC6000

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

 

Posted Sat 07 Jul 12 @ 10:00 am
ik zie de toegevoegde waarde niet zo??
 

Posted Tue 10 Jul 12 @ 10:16 am
Het was blijkbaar toch een probleem:

• Improved signal-routing for USB audio output
(The correct way to get the signal is from channel pre-fader)
 

Posted Tue 10 Jul 12 @ 2:08 pm
????? Wie weet wat deze update inhoud?
 

Posted Fri 13 Jul 12 @ 1:49 pm
De omschrijving heb ik van de Denon-site. Dus "what you see is what you get".
Niet lachen: Heeft de MC6000 een USB-output? Ik heb steeds gedacht dat dit alleen een HID-koppeling was.
Maar weer eens door de handleiding.....
 

Posted Fri 13 Jul 12 @ 7:57 pm
Ja heeft een usb aansluiting, via deze gebruik je de interne soundcard van de mc 6000, maar volgens mij leeft dit onderwerp niet zo op dit forum, ook wel een beetje begrijpbaar aangezien we op het VDJ forum zitten en niet op het denon forum.
Maar goed, om een kort verhaal nog korter te maken, ik ben er nog steeds niet uit wat de update nu precies inhoud, zal een op het denon forum berichtje zetten.
Maar je weet het nooit..................als een VDJ fan met een mc6000 dit leest........................
 

Posted Sat 14 Jul 12 @ 5:08 am
Die fan heeft deze post gemaakt.... ;)
Ik zag nog niets van jou, dus heb ik er ook maar 1 het forum op gegooid, om er dan achter te komen dat een post eerst goedgekeurd moet worden. Het kan dus zijn dat die van ons onder elkaar komen te staan :p

Met dat ik mijn post aan het maken was, schoot me te binnen dat er meerdere signalen in de MC-6000 pre-fader worden gebruikt: PFL (voorbeluistering) en monitor out. Ik heb daar dus ook maar om gevraagd.
 

Posted Sat 14 Jul 12 @ 9:58 am
En antwoord:

by DENON on Mon Jul 16, 2012 10:36 pm

Martin FourS wrote:
Hi, all,

can someone please explain in detail what this update is about? In the instructions this info is given:

• Improved signal-routing for USB audio output
(The correct way to get the signal is from channel pre-fader)

Is this about the PFL- and monitor-out or is there another path that uses the pre-fader signal?

Martin.



Its a fix for USB Recording of Channels 1/4 in your computer."

Dat is dus van belang als je het ding als externe geluidskaart gebruikt. Bij het opnemen van je mix wil je juist een post-fader-signaal, omdat je anders ook de cue op zou nemen.....
 

Posted Wed 18 Jul 12 @ 3:53 pm


(Old topics and forums are automatically closed)