Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: knoppen op skin werken niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi

ik heb een hercules 4mx en de bijpassende skin op mijn mac zitten.
maar sinds korte tijd doet aan de a/c kant van mn skin de knoppen het niet meer waar ik de effecten kan toepassen.
als ik op die knop klik aan de andere kant kan ik wel de effecten selecteren zodat ik ze op mijn controller kan gebruiken maar bij de ene helft gaat dat niet

het is ook alleen bij de 6 effect knoppen op virtual en niet op mn controller (die doen het nog wel)

mvg maikel
 

Posted Mon 18 Jun 12 @ 11:08 am
Maikel, heb je het al eens andersom geprobeerd? Ik heb hetzelfde euvel gehad met mijn controller dat in de skin de decks ineens (deels) verwisseld waren. Ik ben overigens overgestapt op een andere skin en mijn probleem was weg. (was sowieso de bedoeling omdat ik de "Skins like a controller" een beetje dramatisch vind....)
 

Posted Mon 18 Jun 12 @ 11:35 am
heej hoe bedoel je omgekeerd

en welke skins zijn fijn bij een hercules 4mx zodat ik die effecten ed toe kan wijzen

groetjes
 

Posted Wed 20 Jun 12 @ 10:58 am
maikeljedry wrote :
heej hoe bedoel je omgekeerd


Dat je kijkt of je met de knoppen van het linker deck de rechter speler kunt bedienen en met de knoppen van het rechter deck de linker....

Het voordeel van een Pro-account is dat je alles kunt downloaden wat je wilt aan skins. Dus plaatjes kijken, downloaden en installeren wat je interessant lijkt. Sommige skins komen zelfs met een handleiding om de trucendoos uit te leggen. Ik ben zelf erg blij met de Black Sheep-skins maar dat kan voor een ander weer helemaal niks zijn.
Gewoon proberen dus....
 

Posted Wed 20 Jun 12 @ 11:15 am
sorry voor de late reactie maar bedankt
het omgekeerde is het niet omdat de rest wel normaal reageert
(misschien herkent de software de muis erover niet)

ik zal de skins eens proberen bedankt;)

gr
 

Posted Thu 28 Jun 12 @ 4:07 pm


(Old topics and forums are automatically closed)