Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: error bij inladen lied

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hdsonPRO InfinityMember since 2011
bij het inladen van sommige songs verschijnt er op mijn scherm error,wat kan ik hier aandoen en hoe komt dan zodat ik dit in de toekomst kan vermijden.

alvast bedankt voor de moeite
 

Posted Sun 17 Jun 12 @ 8:44 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Probeer er eens achter te komen welke bestanden het zijn, ik had het ook ooit toen ik voor het eerst al mijn toen der tijd nieuwe files liet scannen.Het bleek dat er een behoorlijk aantal tussen zaten die stuk waren. :(
Die heb ik vervangen en of verwijderd uit de lijst van VDJ en heb sinsdien er geen enkel probleem meer mee gehad. :)
 

Posted Sun 17 Jun 12 @ 8:56 am
hdsonPRO InfinityMember since 2011
hoi,
het zijn allemaal normale mp3 bestanden,dus dat zou het probleem niet mogen zijn
 

Posted Sun 17 Jun 12 @ 9:42 am
Die bestanden zijn verwijderd of verplaatst nadat ze zijn toegevoegd aan de VDJ-database. Krijg je dus een error-melding, dan moet je die regel verwijderen uit je database.
 

Posted Sun 17 Jun 12 @ 3:42 pm
 

Posted Mon 18 Jun 12 @ 11:31 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Misschien dat dit helpt ? (komt uit de handleiding)

Virtual DJ slaat aanpassingen in de database direct op. Tijdens het opstarten van Virtual DJ wordt de betrouwbaarheid van de database automatisch gecontroleerd. Mocht er een probleem optreden zal er een venster verschijnen met de foutmelding en hoe het probleem te verhelpen.
Meestal heeft de database enkel een “fix” nodig. Hier staat hoe dit moet:
1. Open config
2. ga naar het browser tabblad
3. selecteer de schijf waar de database op staat
4. klik op FIX

Andere opties voor het beheer van de database zijn:
Check – Dit controleert of de referenties naar bestanden op de schijf nog klopt. Dit proces herschrijft simpelweg het bestandspad voor bestanden die niet gevonden kunnen worden. De data op de schijf gaat niet verloren.
Clean – Dit proces verwijderd alle informatie uit de database van bestanden die niet staan waar ze volgens de database horen. Dit is nodig om de globale zoekfuncties te schonen.
 

Posted Tue 19 Jun 12 @ 4:04 am
(....zelfs ik vergeet er nog wel eens in te kijken.....)
 

Posted Thu 21 Jun 12 @ 1:29 pm


(Old topics and forums are automatically closed)