Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Help DJ Controle Werkt niet meer

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo ik ben ben nu een tijdje niet meer bezig geweest met mijn Dj Control
Het gaat hier om die DJ Controle van de Aldi dat Naamloze ding
Als in mijn controle aansluit op de Pc geeft die de melding
The Controller has not been detected. Please Plug in the controller and start virtual DJ again.
Maar als ik de Controller aansluit Brand er wel een Lichtje dat hij op stroom staat
En dus nog wel een Signaal binnen krijgt
Maar als ik naar Printers en Apparaten ga en dan mijn Pc selecteer
En dan ga in naar Hardware waar staat dat de Usb poort Gestopt is wegens een Fout ????
Weet iemand wat hier aan de Hand kan zijn heb van alles geprobeerd met de Controller niets werkt
Als het kan wil ik snel weer aan de gang want heb eerdaags weer Nodig
Voor mijn 2e seizoen van mijn Radio Station en een Klassenfeest
Please Help kan wel door de Grond zaken :(
 

Posted Thu 14 Jun 12 @ 11:36 am
:( O nee mijn ergste nachtmerie werkelijkheid mijn DJ Controlle STUK Als ik hem op een andere computer aansluit werkt het ook niet presies de zelfde software kan het nog een Update zijn. Ben bang dat het mijn controlle is Iedereen met de DJ Control van Aldi wees er super voorzichtig mee en zet hem op 1 Plek en haal hem daar NIET weg gaat die alleen maar stuk van Goedkoop = Miskoop :( als er nog een optie is die mischien nog kan laat het graag horen maar VDJ opnieuw instaleren is dus geen optie
 

Posted Thu 14 Jun 12 @ 1:08 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Welke versie windows gebruik je?
Heb je toevallig tussendoor updates ontvangen en geinstalleerd?
mogelijkerwijs heb je een driver probleempje..
 

Posted Thu 14 Jun 12 @ 1:36 pm
Enne... Andere USB-kabel geprobeerd? (Tegen de reguliere adviezen in:) Andere USB-poort? Dan moet'ie nl de drivers opnieuw installeren.
 

Posted Thu 14 Jun 12 @ 7:42 pm
Oke bedankt voor snelle reactie maar hoe zit dat met drivers want als ik op een andere computer probeer werkt die ook niet maar geeft wel weer het power lampje aan en ik geb windows 7 Profesional en zoals ik zei van die drivers heb ik geen verstand :(
En andere kabel ook al geprobeert net als andere poort werkt allemaal niet
 

Posted Fri 15 Jun 12 @ 7:56 am


(Old topics and forums are automatically closed)