Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Headset kopen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

iTommzHome userMember since 2012
Hoi!

Ik wil graag een headset kopen waarmee ik kan draaien, jingles kan inspreken, maar ook kan gamen, het moet een usb headset zijn, iemand een idee voor zo'n 20 euro?

Mvg

Tom
 

Posted Wed 23 May 12 @ 3:19 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Wed 23 May 12 @ 6:57 pm
voor 20 euro krijg je alleen oorpijn,

ik gebruik technics dh-1200 fijne hoofdtelefoon en de 90 graden jack plug zorgt ervoor dat je minder snel tegen de plug stoot.
 

Posted Wed 23 May 12 @ 11:12 pm
iTommzHome userMember since 2012
Heey,
Dankje voor de snelle reactie! Hebben jullie bijvoorbeeld ervaring met bijvoorbeeld usb headsets van 20 eur. Bij de mediamarkt? Of andere electronica winkels.

Mvg
Tom
 

Posted Thu 24 May 12 @ 11:11 am
Niemand van ons heeft ervaring met 20-euro headsets.....................................

 

Posted Thu 24 May 12 @ 5:15 pm
ik heb wel eens zo'n usb headset gekocht om computerspellen mee te spelen, geluidskwaliteit wordt snel heel slecht als hij harder gaat,

alle waar naar zijn geld
 

Posted Thu 24 May 12 @ 5:35 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
 

Posted Fri 25 May 12 @ 3:48 am
Jingles inspreken met een headset van 20 EUR kan je beter laten. Zonde van je tijd want de kwaliteit van een microfoon van een paar euro is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. Tenzij de jingles niet voor publiek bedoelt zijn uiteraard :P

Voor een geluidskwaliteit waar je stijl van achterover slaat en ook nog betaalbaar +/- 80 EUR moet je eens kijken naar de Audio Technica AT 2020. Kijk dit maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=zI4OgztAZxg
 

Posted Fri 25 May 12 @ 6:03 pm


(Old topics and forums are automatically closed)