Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Videoclips afspelen op TV scherm

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

pickpayPRO InfinityMember since 2010
Hallo,

Tot gisteren draaide ik Virtual DJ met een Mac book waar ook mijn tv was op aangesloten via een VGA stekker. Dit werkte prima om de videoclips mooi op het TV scherm af te spelen.

Nu vandaag heb ik de MACBOOK vervangen door een vaste PC, en mijn monitor aangesloten via HDMI. De TV heb ik op mijn PC aangesloten via VGA.

Mijn probleem is nu dat op moment ik de PC opstart enkel mijn TV als scherm kan gebruikt worden. Trek ik de VGA uit de PC gaat de gewone monitor weer aan.

Is het misschien zo dat ik op de PC de 2 schermen op 1 Kabel ( BV: VGA of HDMI) via een splitter moet aansluiten ?

iemand een idee ??

Alvast bedankt !

 

Posted Wed 23 May 12 @ 3:05 am
Een paar ;)
In de instellingen van de videokaart (rechter muisknop ergens op je bureaublad) kun je aangeven wat je Primary Display moet zijn. Wel eerst beide monitoren aansluiten. Selecteer hier je VGA-scherm.
Als dat is gelukt, kun je je bureaublad uitbreiden naar je HDMI-uitgang. Niet klonen want dan zie je op je TV precies hetzelfde als op je scherm....

Ik heb hetzelfde probleem gehad met een DVI- en VGA-scherm. Nu mijn VGA de primary display is, kan ik zonder problemen uitbreiden naar DVI en HDMI.
 

Posted Wed 23 May 12 @ 5:49 am
als je met windows 7 op de windows toets drukt in combinatie met de P, dan kan je door een scala aan mogelijkheden schuiven
 

Posted Wed 23 May 12 @ 11:14 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Sluit me volledig aan bij Martin en Waterreus....
Je zult je videokaart moeten instellen. Heeft dus NIETS te maken met VDJ.
Mijn scherm zit aangesloten op de HDMI en de beamer (voor clips) op de VGA.
Effe uitproberen dus.
 

Posted Wed 30 May 12 @ 11:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)