Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Controller plugins

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal

Ik zit met mischien wel een hele rare vraag maar ik vraag het hier toch,ik vraag me af waarom je per se een pro versie moet aanschaffen voordat je een controller mapping kan downloaden..
Het was toch ook makkelijk geweest dat je voor een klein bedrag de plugin kan kopen zonder dat je de Pro versie aanschaffen moet..
Ik heb bij mijn controller de Le versie gekregen en wil de software ook gaan gebruiken met een andere controller maar helaas moe ik daarvoor de DDJ T1 mapping downloaden wat helaas alleen gaat als je de Pro versie hebt en dat wil ik niet want ik vind dat gewoon te duur..
is er geen mogelijkhijd dat ik op de een of ander manier toch de mapping kan krijgen zonder dat ik de Pro aanschaf?

 

Posted Wed 16 May 12 @ 2:36 pm
Nee. Ook kun je de LE-versie niet gebruiken met een andere controller. Ook niet (of zelfs niet) als je de mapping zou weten te bemachtigen.
De LE-versies zijn specifiek bedoeld voor de controller waar het bij geleverd is. Daarnaast heeft die versie nog meer beperkingen maar je hebt het dan ook voor nop bij je controller gekregen.
En Pro Full duur? Paar klusjes en je hebt het er al uit. Geen klusjes? Dan heet het een hobby en die kost altijd geld......
 

Posted Wed 16 May 12 @ 3:32 pm
Ik heb de pro versie van mijn kamaraad overgenomen en met zijn gegevens geregistreerd en ik heb een full membership account aangeschaft maar ik kan nog steeds niet de midi mapping voor de DDJ-T1 downloaden.
Ik voel me nu een beetje beetgenomen en zou toch wel erg graag mijn Pioneer DDJ-T1 willen gebruiken met de Virtual Dj software
Ik heb wel Traktor Pro maar ik ben Virtual Dj gewend en nu heb ik de Pro versie en een membership en kan toch de maping niet downloaden.
 

Posted Thu 24 May 12 @ 3:16 am
joshz-welder wrote :
Ik heb de pro versie van mijn kamaraad overgenomen

Dat mag niet. Lees de EULA (achterin de handleiding): Een licentie is NIET overdraagbaar.

joshz-welder wrote :
en met zijn gegevens geregistreerd

Maar voorlopig staat er nog steeds LE-user onder je naam. Dus geen geregistreerde Pro-versie....

joshz-welder wrote :
en ik heb een full membership account aangeschaft ...

Staat helemaal los van de Pro-versie en de mappings. Je hebt een abonnement op een streaming muziekdienst afgesloten.

joshz-welder wrote :
Ik voel me nu een beetje beetgenomen

Wat erger is is dat je jezelf blijkbaar hebt beetgenomen. Het is een taak van jezelf om te zorgen dat je bent voorbereid als je iets gaat kopen. Dat geldt net zo goed voor software.
Nogmaals: Alleen de aanschaf en registratie van de Full Pro-versie geeft recht op onbeperkt downloaden vanaf de VDJ-site.
Als je dat hebt gedaan, kun je ook de laatste versie (build) downloaden vanuit het downloadcenter.
(De T1 wordt (nog) niet standaard ondersteund, maar dat zal met de eerstvolgende update rechtgetrokken zijn)
 

Posted Thu 24 May 12 @ 3:55 am


(Old topics and forums are automatically closed)