Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: DubTurbo

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hesselPRO InfinityMember since 2005
Om mijn horizon te verbreden en om wat meer met geluid te gaan ondernemen, kwam ik op deze site terecht www.dubturbo.com,
daar hebben en promoten ze de 2.0 versie. En als lokkertje hebben ze de prijs behoorlijk aangepast met de opmerking, nu bestellen anders gaat straks de prijs weer omhoog. Jaja, zo word je voor het blok gezet.....
Nu wil ik graag weten, wie dit programma kent, hem heeft en of het de moeite waard is dit aan te schaffen en of je net zo handig als ik ben er het nodige uit te kunnen halen zodat het ook voldoening geeft.

Graag verneem ik de reacties.

Greetz, Hessel
 

Posted Wed 09 May 12 @ 6:22 am
Had er nog niet eerder van gehoord...
Het lijkt een beetje dezelfde opzet als Magix Music Maker (een pakket waar ik vrij snel op uitgekeken raakte) maar dan met de schreeuwerige Tell-Sell-stijl reclame. Ik heb vaak iets tegen sites waar je eerst door 30 pagina's moet klikken voordat je te zien krijgt wat het kost (maar dat is persoonlijk)
Het staat of valt met de libraries die worden meegeleverd. Wat ik vroeger met Magix had was dat je al snel door de beschikbare samples heen was en dan kon je naar de winkel om een nieuwe "Soundpool"-CD te halen. Helaas was al snel de collectie compleet en volledig out of date omdat de wereldwijde muzieksmaak weer was verschoven.
Aan de andere kant: voor $35,- kun je je ook niet echt een buil vallen. Als de pricedrop idd maar tijdelijk is is het misschien het risico waard.
 

Posted Wed 09 May 12 @ 11:07 am


(Old topics and forums are automatically closed)