Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: 3 verschillende geludskaarten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik gebruik op dit moment VDJ LE 5 en wil graag weten of het mogelijk is om in de pro versie de advanced config zo in te stellen dat ik het geluid van deck A op geluidskaart 1 van mijn USB-mengpaneel en van deck B op geluidskaart 2 kan krijgen en dan het geluid van mijn hoofdtelefoon via de Hercules DJ Console RMX te laten lopen (via de officiƫle hoofdtelefoon uitgang). Ik heb dit bij en vriend die de pro versie al heeft geprobeerd, maar nu blijkt dat ik deck A&B wel op het usb mengpaneel correct krijg, maar de hoofdtelefoon niet werkt via de DJ RMX Console terwijl die wel werkt als midi apparaat. Heeft iemand misschien voor mij de oplossing?

Bij voorbaat dank,
Daan
 

Posted Sun 29 Apr 12 @ 11:02 am
Ik denk dat je te moeilijk doet. Als je deck A en B al gescheiden op de mengtafel kunt krijgen kun je toch via diezelfde mengtafel voorbeluisteren?
Anyway: Regel roevoegen: Headphones >< Hercules RMX >< Channel 3+4
Kanaal 1 en 2 zijn je Master Out.
 

Posted Sun 29 Apr 12 @ 9:46 pm
Hallo Martin,

Ik heb de instellingen die jij vermeldt al geprobeerd en dit werkt niet .Heb je misschien nog een idee waarom dit niet werkt? Maar in ieder geval bedankt voor je hulp.

Daan
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 3:49 pm
Laat ik mezelf even duidelijker maken: Op je LE-versie zal het idd niet werken omdat die gebonden is aan je controller. Op de Pro-versie is het afhankelijk van de versie die gebruikt wordt.
 

Posted Mon 30 Apr 12 @ 4:30 pm
Beste Martin,

Ik heb het wederom bij mijn kameraad geprobeerd in te stellen zoals jij voorstelt. Ik heb nu ook een screenshot gemaakt van de instellingen.
Kun je mij vertellen wat ik fout doe?


Daan
 

Posted Fri 04 May 12 @ 8:13 am
Uhhmm.... Nee. Gebruik je de PFL-knoppen wel in de skin?
 

Posted Fri 04 May 12 @ 11:01 am


(Old topics and forums are automatically closed)