Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Key vorm veranderen in browser

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

JoenolHome userMember since 2011
Virtual DJ weergeeft de key in de browser op de manier van Gm, Fm etc..
Maar ik wil hem graag zien als 12A, 12B etc...
Op de decks zelf kun je dit wel veranderen maar is dit in de browser ook mogelijk?
En zo ja, hoe betrouwbaar is deze?

Alvast bedankt!
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 7:02 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
in de browser muis in het menu , rechter muisknop en dan bij de pop up......... key (numeric) aanklikken ;)
over de betrouwbaarheid van die key kan ik niets zeggen ( heb er op die manier nog nooit mee gewerkt)
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 8:01 am
JoenolHome userMember since 2011
Oke top dankjewel!
Iemand anders die wel weet of de key software betrouwbaar is?
Áls ik de VDJ resultaten vergelijk met de resultaten van 'Mixed in Key 2' dan komt echt 20% overheen.
Er zit er dus 1 erg fout..
 

Posted Mon 26 Mar 12 @ 4:51 pm
Ik gebruik zowel mixed in key als VDJ voor keys, maar ik moet zeggen dat VDJ toch altijd best nauwkeurige resultaten heeft geleverd. Je kan er dus best op vertrouwen.
 

Posted Wed 04 Apr 12 @ 12:49 am
JoenolHome userMember since 2011
Ja klopt alleen vind ik het zo onhandig van die notatie. Ik kon geen manier vinden daarom heb ik ook maar Mixed in Key aangeschaft..
 

Posted Thu 05 Apr 12 @ 8:16 am
ff opnieuw uitleggen: In het middelste deel van de browser (dat deel waar je nummers in komen te staan als je een folder hebt aangeklikt) klik je met de rechter muisknop op de balk waarin nu "Artist", "Title", enz. staat. Er verschijnt dan een pop-up met alle items die je kunt laten weergeven in de kolommen in hetzelfde middelste deel. "Key Numeric" staat daar tussen. Misschien dat je een stuk naar beneden moet scrollen.
 

Posted Sat 07 Apr 12 @ 7:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)