Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Sync helemaal overhoop - BPM is niet gelijk

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik werk al een tijdje met Virtual DJ via mijn laptop en ik ben daar heel tevreden over.
Onlangs heb ik een vaste pc gekocht die een pak krachtiger is met de bedoeling thuis comfortabeler promo-mixen te kunnen opnemen.
Wanneer ik alles opstart op mijn pc is er geen probleem maar alle nummers die ik invoer om te spelen syncen niet met elkaar en moeten manueel gematched worden. Hierbij kan de BPM van de nummers soms nogal ver uit elkaar liggen (om de beats te matchen moet bvb het ene nummer op 119 staan en het andere op 120). Bij het drukken op de sync knop loopt het dan natuurlijk helemaal in de soep.
Nu is het niet onoverkomelijk om zo te werken maar het aangename van virtual dj was toch wel dat je thuis een vlotte mix kon draaien zonder je heel de tijd om het beatmatchen te moeten bekommeren.
Ik kan natuurlijk altijd terugkeren naar de laptop en daarmee mijn mixen opnemen maar in principe kan dit niet de bedoeling zijn.
Heeft er iemand een idee hoe dit komt? (de pc heeft Windows 7, ligt het daaraan?)

Groeten,
Tom
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 1:43 pm
heb je misschien een illegale versie??
 

Posted Sun 26 Feb 12 @ 4:05 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Nummers nog niet herkend, dus niet in database ?
Anders je database copieren, natuurlijk niet van toepassing als al je muziek op (dezelfde) externe HD staat.
 

Posted Mon 27 Feb 12 @ 4:15 am


(Old topics and forums are automatically closed)