Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Other effects

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
Ik krijg de VPlaser plugin niet te zien bij de effects.
Ik zie bij Effects alleen maar "Sound Effects", "Video Effects" en "Video Transitions".
Hoort daar geen "Other" bij te staan?
Bert.
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 12:12 pm
Als je bedoelt de mappen in Documenten-VIrtual DJ, dan is dat ja, er hoort een map "others" bij te staan.
Dat is bij mij toch het geval, maar in mijn geval is die map leeg, als ook in VDJ zelf staat er niets onder "others"

Ik denk dat je zelf de "VPLaser.dll" in de folder "others moet zetten
En de map Laserscreen in de map Plugins

Of toch zoiets, dat staat er in de Readme File van VPlaser.
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 6:15 pm
Zou het niet werken omdat ik de Broadcaster versie gebruik?
 

Posted Sun 26 Feb 12 @ 5:03 am
Als je gaat kijken op deze pagina zou het toch mogelijk moeten zijn...
 

Posted Sun 26 Feb 12 @ 5:08 am
Ding net even geïnstalleerd: Er zit een TXT-bestandje in de ZIP die je zegt wat er moet gebeuren:
Pak het bestand uit. Je krijgt nu een map "Plugins". Als je in die map kijkt, zie je een map "LaserScreen" en een map "Others". De hele map "LaserScreen" kopieer je naar de map "Plugins" in Mijn Documenten/Virtual DJ. De INHOUD van de map "Others" kopieer je naar de map Mijn Documenten/Virtual DJ/Plugins/Others. Als die map niet bestaat, dan moet je die zelf aanmaken.

Het gaat met je Broadcaster-versie wel werken, maar niet zoals je wilt. Om het laser-effect goed te laten werken moet je met je beamer full-screen kunnen werken en dat kan de Broadcaster-versie niet. Het effect wordt zichtbaar in een window dus je achtergrond en het kader worden ook geprojecteerd.
 

Posted Sun 26 Feb 12 @ 5:52 am
Zo heb ik het ook gedaan...

Zojuist nog even getest met de WatchDog plugin, ook die wordt niet zichtbaar. De installer (install_WatchDog.exe) heeft wel netjes de WatchDog.dll in de map Plugins\Other gezet.

De Other map bestond vóór de installatie van deze plugins al wel, maar was toen leeg. Ik neem aan dat die mapnaam dus goed is. Ik heb voor de zekerheid de map Other ook nog even hernoemd naar Others, maar dat maakt niets uit.
 

Posted Mon 27 Feb 12 @ 2:58 am
Je hebt helemaal gelijk: Het is Other.
Ik zou er even een ticket voor aanmaken bij support. (Rechts bovenin , Support/Help) Als alles op de juiste plek staat zou het moeten werken. Geef dan wel aan dat je plugins niet werken, niet specifiek voor Laserscreen. Je loopt de kans dat zij daar geen ondersteuning voor bieden.
 

Posted Mon 27 Feb 12 @ 4:43 am
Oke, ik heb een ticket aangemaakt.
Iedereen to zover bedankt voor het meedenken.
 

Posted Mon 27 Feb 12 @ 12:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)