Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Upgrade

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo

klopt het dat je niet kan upgraden naar de Pro Full?
Ben in het bezit van de Le Versie, nu wil ik deze upgraden.
Maar de site is denk ik down.
Is dit bekend?

Of doe ik wat verkeerd?
 

Posted Fri 24 Feb 12 @ 6:02 am
klik op buy,

voer je huidige serienummer in bij current registration code en je kan zien wat je korting is op de pro.

er is niets bekend over een storing
 

Posted Fri 24 Feb 12 @ 6:03 am
Van alles geprobeerd.


Errors.

https://usd.swreg.org/com/shop/error/9

No shop information loaded

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Volledige via BUY

https://usd.swreg.org/com/shop/error/9

No shop information loaded

Contact opgenomen met Virtual chat, en inderdaad het werkt NIET !

Misschien is dit nieuw voor je.

Hoop dat dit gauw wordt opgelost.


Probeer het zelf eens even <<







 

Posted Fri 24 Feb 12 @ 8:12 am
Klopt. De betaalsite ligt eruit. Is buiten de macht van VDJ. Even geduld, morgen nog een keer proberen. Dat zal echt een tijdelijk probleem zijn.
 

Posted Fri 24 Feb 12 @ 12:10 pm
Martin FourS wrote :
Klopt. De betaalsite ligt eruit. Is buiten de macht van VDJ. Even geduld, morgen nog een keer proberen. Dat zal echt een tijdelijk probleem zijn.


waar haal je die info vandaan, want er was gisteren niets gemeld op het webmaster forum
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 4:45 am
Nog steeds niet mogelijk om PRO aan te schaffen...
Als je op BUY klikt, kom je op deze pagina en daar staat "No shop information loaded"
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 5:11 am
s.waterreus wrote :
Martin FourS wrote :
Klopt. De betaalsite ligt eruit. Is buiten de macht van VDJ. Even geduld, morgen nog een keer proberen. Dat zal echt een tijdelijk probleem zijn.


waar haal je die info vandaan, want er was gisteren niets gemeld op het webmaster forum


SWREG is niet van Atomix, dus neem ik aan dat het webmaster-forum daar ook niet over gaat. Maar ik heb gewoon op Buy geklikt en gekeken hoe ver ik kan komen. En da's niet ver....
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 5:17 am
dat snap ik, maar dat soort meldingen horen wel bij de webmaster thuis, zal nog wel even kijken en anders doorgeven
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 6:54 am
Er lopen op het General Forum ook een aantal topics. Die hebben weliswaar te maken met Netsearch, maar ik heb ondertussen meegekregen dat dit ook via SWREG loopt (accountinfo). Ook hier niets meer te beleven. Er is in geen van die topics tot dusver gereageerd door iemand van het kader.
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 7:04 am
gaat sales hier over?
Die zouden contact opmenem met die betaalsite.
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 10:17 am
Het probleem is ondertussen bekend: >>KLIK<<
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 12:01 pm
En het werkt weer.
 

Posted Sat 25 Feb 12 @ 7:46 pm
hij doet het weer.
 

Posted Sun 26 Feb 12 @ 4:27 am


(Old topics and forums are automatically closed)