Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Crossfader VDJ Broadcaster

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb opeens een probleem met de crossfader bij gebruik zonder console. Ik kan hem niet meer gebruiken. Na opnieuwe instelling krijg ik een mededeling dat ik 'm maar 10 minuten kan gebruiken en moet upgraden. Terwijl ik de crossfader altijd probleemloos kon gebruiken? Heb VDJ Broadcaster opnieuw gedownload en fouten laten herstellen. Dit ging één dag goed, de volgende dag was het probleem weer terug. Wie weet hoe het zit?
 

Posted Wed 22 Feb 12 @ 6:14 pm
mogelijk heb je de pro free versie geprobeerd en staan er nog instellingen van die versie in het register, in dat geval zou ik alles verwijderen en opnieuw installeren.
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 3:24 am
Johnny de Beer wrote :
Heb VDJ Broadcaster opnieuw gedownload en fouten laten herstellen. Dit ging één dag goed, de volgende dag was het probleem weer terug. Wie weet hoe het zit?


Ik durf het nog strakker te stellen: Dat ging 10 minuten goed.......
Broadcaster ondersteunt je console niet. Je moet dus terug naar LE of upgraden naar Pro.
Zie >>DIT<< Let hierbij op de regel MIDI/HID Controller/Mixer Support onder hardwaresupport.
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 6:05 am
Bedankt voor jullie meedenken. Ik gooi alle ouwe troep eraf en ga opnieuw installeren. En Martin, die 10 minuten had ik al gauw in de gaten, maar zonder console moet ik mijn crossfader gewoon kunnen gebruiken hoor, dat doe ik al één jaar. En na opnieuw installeren kon ik 'm ook gewoon gebruiken (een paar uur) Maar de volgende dag begon de ellende weer van voor af aan. Ik zat zelfs te denken aan een hardnekkig virus die mij aan het pesten was! Maar dat zal wel erg sterk zijn! Ik laat nog weten of de tip van Waterreus geholpen heeft. Groet John
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 6:42 am
PS: Als ik alles verwijder en opnieuw installeer ben ik dan niet al mijn folders kwijt?
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 7:49 am
ja, die staan onder mijn documenten/virtual dj.

deze kan je even apart zetten en alter weer terug kopieren
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 8:43 am
Martin FourS wrote :
Broadcaster ondersteunt je console niet. Je moet dus terug naar LE of upgraden naar Pro.


hij gebruikt geen console :)
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 8:44 am
J'excuse...
Liet me op het verkeerde been zetten door de 10-minuten-limiet.....
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 11:23 am
ja, dat heb ik ook wel eens, dan lees je net te snel en trek je (aan) een verkeerde conclusie, ach
 

Posted Thu 23 Feb 12 @ 1:46 pm
Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft het zelfde.
Krijg nog steeds de melding dat ik er 10 minuten van gebruik mag maken en dat de crossfader alleen te gebruiken is bij de Basic of Pro versie.
 

Posted Thu 01 Mar 12 @ 12:16 pm
Dan vraag ik het maar gewoon: Heb je je MK4 aangesloten? De 10-minuten-limiet geldt voor alle aangesloten apparatuur. Die worden nl niet langer dan 10 minuten ondersteund in de Broadcaster-versie.
 

Posted Thu 01 Mar 12 @ 2:25 pm


(Old topics and forums are automatically closed)