Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: iphone vraagje

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik kan thuis mijn virtual dj bedienen met de iphone app welke ik geinstalleerd heb op mijn telefoon, werkt prima via mijn wifi thuisnetwerk.
(lekker draadloos een muziekje draaien, het is een gadget maar wel leuk.)

Draaide onlangs op een lokatie waar ook wifi was , wat ik gebruikte voor mijn laptop waar vdj op staat, en zat op hetzelfde wifi netwerk met de iphone. Je raait het al, niet werken daar. en waarom?? van alles geprobeerd, je zou zeggen allebei de apparaten op dezelfde wifi verbinding moet werken , maar niet dus.

Bij thuiskomst op mijn eigen wifi netwerk meteen weer prima werken.
Wat zou dit kunnen zijn????

ik ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft.?
 

Posted Sat 18 Feb 12 @ 7:49 pm
mogelijk een netwerk met een static IP, die zal je eerst moeten invoeren bij instellingen.
Wifi kan op tal van manieren opgezet worden, omdat je thuis meteen een verbinding hebt, betekent niet, dat je die overal krijgt.
je zal dus meer moeten weten over het netwerk om toegang te krijgen
 

Posted Sun 19 Feb 12 @ 3:24 am
Ja ja........?
 

Posted Sun 19 Feb 12 @ 5:44 am
Als de beide apparaten individueel wel verbinding krijgen met het andere netwerk (en dat is bij een openbaar netwerk meestal het geval) zal je de iPhone-app waarschijnlijk opnieuw moeten inrichten met de gegevens van het nieuwe netwerk. Daar kan ik je helaas niet mee helpen. Geen iPhone, geen iPhone-app, geen ervaring met zo'n ding....
Wel even gezocht naar de handleiding van de app, maar die staat niet op de plek waar ik hem verwacht.
 

Posted Sun 19 Feb 12 @ 6:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)